15 Ocak 2018 Pazartesi

Çekiliş Sonucu (Yeni Kazanan)

Merhabalar :). Çekilişimizin kazananı bana iletişim adresini göndermediği için yeni bir çekiliş yaptım ve yeni kazananımız 19 numarayla sevgili Elif Çevik. Kendisini tebrik ediyor ve yarın bu saatlere kadar iletişim bilgilerini sağ alt taraftaki iletişim kutusundan bana yollarsa en yakın zamanda yollayacağım. Yine bir ulaşmama durumunda da yeni talihlimiz 2 numara ile sevgili Ezgi :).


Yeni önerilerle ve çekilişlerde görüşmek üzere, sevgiyle kalın :).

7 yorum:

  1. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum.:)

    YanıtlaSil
  2. Kazanan arkadaşı tebrik ederim. :) Diğer ulaşamayan arkadaşa da sabır dilerim. Fazlasıyla hayal kırıklığı yaşayacağından eminim :)

    YanıtlaSil
  3. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. adresini yollamayana üzüldüm :-)

    YanıtlaSil
  5. Çekiliş mi vardı? Kaçırmışım :/

    YanıtlaSil