10 Kasım 2019 Pazar

Kasım Ayı Meydan Okuması Son


6. Bir şehir olsan hangi şehir olurdun? Neden? 

Çok kültürlü, karma karışık, dört mevsimi yaşayan, doğa harikalarıyla dolu, sanatın yoğun olduğu, bol etkinlikli, denizinde yüzebileceğin bir şehir ama aklınıza ilk geldiğini tahmin ettiğim İstanbul değil. Ben bu kadar kalabalık ve pahalı olmazdım. Böyle bir şehre gitmedim daha ama bulursam evim belleyeceğim kesin :). Sizce bu özelliklere sahip hangi şehir var?

7. Hayatında seni yönlendiren en belirgin duygun nedir? 

O an ki ruh halim :).

8. Neden blog yazıyorsun? Bloğu sevme sebebin nedir? 

Sizlerle iletişimde olmayı, izlediğim okuduğum bir şeyi yazıya dökmeyi seviyorum. Özellikle çok sevmişsem bunu paylaşma ihtiyacı duyuyorum. Hemen yazmalı, benim gibi izleyen varsa onlarla konuşmalı, yoksa da hemen önermeliyim diyorum.Aradan yıllar geçip hatırlamak istediğimde de dönüp bakmak güzel oluyor.

9. Soğuk kış günlerine geçiş yapıyoruz artık. Bu kış günlerinde pişirip yemekten keyif aldığın bir tarifini paylaşır mısın? Mesela meşhur bir kekin, ya da kurabiyen var mı? 

Brokoli olan her yemek. Kereviz de güzel. Havuçlu cevizli tarçınlı kek de güzel. Normal bir sebze yemeğini nasıl yapıyorsak aynısını brokoli ile yapıyorum, güzel oluyor. Yanına da makarna tabi ya da pilav. Beşamelli ve peynirli fırında da güzel oluyor, kremalı da. Çorbası zaten güzel. Yoğurlu ve ekşili salatasından bahsetmiyorum bile :).

Brokoli sevmeyenlere brokolinin cevabı gecikmedi :)

10. En son gördüğün en güzel manzara neydi? İstersen anlat istersen fotoğrafını bırak.

Bayadır güzel manzara görmedim desem. O kadar aynı güzergahlar içine sıkıştım ki, farklı istasyonlarda insem bile mutlu oluyorum.

Meydan okumaya günü gününe katılamasam da keyif alarak soruları cevapladım. Devamı gelirse ona da zevkle katılırım. Sizin cevaplarınızı da pek okuyamadım ama mutlaka geriye dönük bakacağım. Herkes harika aşk dolu bir hafta geçirsin <3. Mutluluklar!

17 yorum:

  1. Kaleminize sağlık 😊 güzel bir hafta olsun...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yazmışsın öyle çok keyfili olmuş .. emeğine sağlık canım benim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Yani sen gibi bir şehir henüz yok diyebiliriz bence :)Ama şehri anlatırken kendini çok güzel tanımlamış oldun tabii :)

    Bu meydan okuma da bir hareket oldu işte bizlere.
    Uzun zamandır bloglarımıza pek uğramıyorduk, bu sayede bi gelip havalandırdık sayfalarımızı. Tabii birbirimizin kapısını da tıklattık.

    Çok güzel çok kolay geçecek bir hafta seni bekliyor olsun, sarıldım sana sımsıkı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, yaptım galiba :).

      Kesinlikle çok güzel bir hareketlenme oldu. Yoğunluk ve yorgunluk arasında keyifle yaptım ve sayenizde pozitif enerji doldum. İyi ki haber verdin, kaçırsaydım üzülürdüm ki kesin kaçırırdım :). Her şey gönlünce olsun güzel Zeynebim... ben de sana sıkı sıkı sarıldım :).

      Sil
  4. Bu kadar çok şeyin bir arada bulunduğu ama aynı zamanda da pahalı ve kalabalık olmayan bir şehir yok galibaa :)) Ama İzmir'i önereyim, İstanbul kadar kalabalık değil :D
    Brokoliye bayılırıım özellikle bol limonlu salatasına. Brokoli fotoğrafı❤ben 😄 Hepimize aşk dolu bir hafta olsun o zamann

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalabalığa da razıyım, çok boş sakin olsun istemezdim zaten :) ama pahalı olmasın, gezip görelim ya :).

      Brokoliyi çiğ bile yiyorum, aşırı seviyorum. Çok eğlenceli bir çizim olmuş, ben de bayıldım :).

      Olsun valla <3.

      Sil
  5. Harika bir yazi olmus.Cabuk bitti.Ama ilerde tekrar buluşuruz

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel yazmissin. Brokoliye ben de bayilirim. Her turlusunu yerim. Ben de senin tanimina benzeyen bir sey yazmistim sehir icin sevgili Deep Tone Floransa'ya benzedigini soyledi. Bir bak derim. Ben cok begendim sehrin resimlerini. :D İstanbul gitmek yasamak istedigim bir sehirdi birkac hafta oncesine kadar ama sonra oradaki bir vlogu izledikten sonra vazgectim. Cok kalabalikmis gercekten. Yeni meydan okumalarda gorusuruz oyle ise. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakacağım canım benim, bir düzene oturtabilsem hayatımı daha çok okuyup yazacağım da bakalım :).

      İstanbul gereksiz kalabalık :/.

      Sil
  7. Ben de brokoliye bayılanlardanım. Şu ana kadar sadece salatasını ve yoğurtlu halini yedim ama eminim her halini severim.

    Havuçlu cevizli tarçınlı kek sevilmez mi. Olsa da yesek :-)

    YanıtlaSil
  8. Blogunuzu çok sevdim.Takibe aldım.Ben blog dünyasında yeniyim beni de ziyaret ederseniz sevinirim.Teşekkürler seviliyorsun :)

    YanıtlaSil
  9. merhaba editör yeni keşif ettim

    YanıtlaSil