21 Nisan 2017 Cuma

Abur Cubur #36 (Son Çıkanlar 3)

Merhabalar, bu aralar daha önceden de bahsettiğim gibi bir yoğunluğum var hatta yoğunluktan çok yorgunluğum var, genelde boş vakitlerimi uyuyarak geçirmeyi tercih ediyorum :). Hali vaziyet böyle olunca da günlerimin bir kısmı kullanılamaz oluyor, bloga ayırdığım vakit de azalıyor. Öyle ki bilgisayarı bile pek açamıyorum açsam da sorunları var zaten neyse. Hazırladığım yazıların son rötuşları hep eksik kaldığından yazılar gecikiyor :(, ama yakında yayınlamaya çalışacağım yine de.

Bu arada güzel yorumlarınızı okumak beni çok mutlu ediyor, gerçekten ihtiyacım varmış. Beni ne kadar mutlu ettiğinizi bilemezsiniz. Çok şaşıracaksınız (!) ama yine zor ve şanssız günler geçiriyorum bir de yoğunluk ve yorgunluk olunca yorumlar ilaç gibi geliyor belirtmeliyim :). Çok teşekkür ediyorum, lütfen devam edin (Happythankyoumoreplease) :):):). Bana şans dilemeyi lütfen unutmayın, her zamanki gibi çok ihtiyacım var <3.

Sıcakların artmasıyla yeni şarkılar da artıyor ve resmen yetişemiyorum :). Yine de gördüğüm duyduğum şarkıları burada paylaşacağım, eğer sizin şu şarkı da güzel dedikleriniz varsa belki bir sonraki abur cuburda yayınlanır yorumlarınızı eksik etmeyin yani :). Ben şu aralar hip hop dinliyorum sürekli, indie dinlemeyi tabi ki bırakmadım fakat havalardan mıdır nedir elim hep hip hopa kayıyor, Drake'in katkısı da yadsınamaz hani. Drake'in yeni albümünü sürekli dinliyorum, favorilerimden olan bir şarkıyı daha önce paylaşmıştım, şimdi yine onlardan bir tanesini daha paylaşacaktım ama mümkün olmadı :). Baya sevdiğim albümler var belki istek de olursa biraz daha çabalayıp bir yazı yazabilirim, gerçekten bu yaz baya bereketli geldi. Güllük ve Abur Cubur yetmedi yeni çıkanlara, ayrı bir yazı yazabilirim :).

Çenemin düştüğü bir günden herkese mutlu günler diliyorum, sizleri seviyorum <3.

Son Çıkanlar 1 için tıktık.
Son Çıkanlar 2 için tıktık.


1. Incubus - Glitterbomb



2. Father John Misty - Total Entertainment Forever



3. Athena - Geberiyorum


4. Cigarettes After Sex - Apocalypse



5. Slowdive - Sugar for the Pill



6. London Grammar - Oh Woman Oh Man



7. Lola Marsh - Wishing Girl

13 yorum:

  1. Incubus'u görünce "işte dedimmmm tamamdır"
    Çok sevindim benzer zevklere sahip olduğumuza. Cigarette After Sex'le de geçen sene tanışmıştım, o günden beri keyifle dinliyorum.
    Şimdi listeni dinlemeye başlayayım 🎧

    *Keşke bloğunu daha önce keşfetmiş olsaydım. Ama yine de mutluyum tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Incubus yeni albümü çıktı, madem seviyorsun bir göz at. Ben daha tamamını dinleyemedim ama dinlediklerim iyiydi.
      Ben de sevindim beğenmene, umarım diğerlerini de beğenirsin :).
      Yaa çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum. Gece gece duygulandım ama duygular karşılıklı ben de severek takip ediyorum blogunu <3.

      Sil
  2. ben de yorgunluktan geberiyorum tabiri caizse. kolay gelsin sana da o zaman :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da kolay gelsin, bol bol enerji vitaminler diliyorum aynı zamanda ikimize :).

      Sil
  3. Ayy olmam umarım, yazın bile grip olmalarım vardır benim, daha erken başlamasın :):). Güneş mi çarptı ne bir de alerji gibi bir şey oldu bende :). Sen de bitanesin <3.

    YanıtlaSil
  4. şans şans şans şans şansss şanssss bütün şanslar senin olsun bir tek pazartesi günü benim olsun ;)

    incubus yeni albüm mü çıkarmışş aman allahım meşgaleden bi haber yaşıyorum hemen dinleyeceğim teşekküleeer

    CAS <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şansızın halinden şansız anlar Mariposa kardeşim 😂 O şansların hepsi pazartesi sana gitsin. Beni de bir iki tane de olsa yalnız bırakmasın.
      Aynen çıkarmış, YouTube da ve spotify da da yayınlamışlar ☺️

      Sil
  5. seen her şeyi güzel yazsan daaaa en sevdiğim müzikleriiiin oleeeey yeni şarkılar. incubus severim. bi de incubus succubus vaar metalik olaan. bugünlerde havadan hep uyumak istiyoz daaa baksana sana kolaylıklar başarılar tamam mııı. geçsin bu günlerin ve sakinliğe ulaaş. du yatmadan önce dua edeyim kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, inşallah kabul olur duan 😄. Çok güzel dilekler 🙏🏻
      Metalik olanı bilmiyorum ama metal ile aram olduğu da pek söylenemez 😄

      Sil
  6. 23 Nisan'ın kutlu olsun. 2017'de daha nice güzel şarkılara. Valla hasret kaldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de kutlu olsun, teşekkür ederim :). Amin amin, süper bir yaz olsun <3.

      Sil
  7. güzel seçimler, incubus'u görünce sevindim, yılların incubus'u:)) iyi şanslar her zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, senin de şansın bol olsun umarım ☺️

      Sil