27 Aralık 2018 Perşembe

Sevgili Güllük #10 (Blog Haberleri)

Senenin son güllüğünü yazıyor olabilirim çünkü her sene güllüklere yeniden başlamaya karar verdim çok büyük sayılar olmasın diye. Bu sene 10 yazı girmişim bu güllük altında, geçen senelere göre çok daha az. Yeni yılda daha çok yazıyla görüşmek üzere diyelim :).

Not: Tüm fotoğraflara tıklayarak da linklere ulaşabilirsiniz.

Son güllüğün ilk konusu da üçüncüsünü düzenlediğim minik bir yılbaşı çekilişi. Katılmak çok basit o yüzden ilgilenirseniz linki aşağıda :).


Canım blogger arkadaşım Bonheur artık Instagram'da. Onu takip ederek destek olabilir ve paylaştığı güzel el işlerini, kendin yap fikirlerini görebilirsiniz. Benim instagram hesabımı da takip etmek isterseniz link aşağıda. Bol bol mektup içerir, uyarayım :).

https://www.instagram.com/bonheur_mutluluk.icin/

https://www.instagram.com/onerimakinesi/



Güzel önerileri ile yayın akışımızın vazgeçilmezi Sibelyka'nın yeni adresi aşağıda. Çok profesyonel güzel bir site hazırlamış arkadaşımız. Belki kaçıranlar vardır diye aşağıya linkini koyuyorum. Bir hayırlı olsununuzu alır artık :).

https://www.sibelinceler.com/


21 yorum:

  1. Yeni yılda da önerilere devam inşllah..mutlu yillar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel dileklerin için :). Ben de takipteyim artık tariflerinin :).

      Sil
  2. Öneriler yine güzel teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim bitanem. Hep beraber güzel bir yıl daha geçirelim. :)

    YanıtlaSil
  4. Aa sibelynka'nın yeni blogundan haberim yoktu, bir koşu bakıyorum şimdi :)) Son sene ve kpss telaşıyla çok boşladım burayı ya, çok geriden geliyorum her şeye :D
    Teşekkürler haber verdiğin için ayrıca :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek :). Olur öyle arada, çok da şe yapma :). Yeni yıl yeni umutlar yeni yazılar, e biz de buradayız zaten :).

      Sil
  5. Aynen öyle, hem bu şekilde yıllık yazılarımızı da görebiliyoruz iyi oluyor :). Yeni başlangıçlar, değişiklikler iyidir :).

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim bu güzel hatırlatma için :)
    Yeni yılda bol boool görüşmek dileğiyle diyelim...

    Ben de katılan herkese tekrar bol şans diliyorum.
    Mutlu seneler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :). Dileklerine katılmakla beraber yeniden mutlu yıllar diliyorum :).

      Sil
  7. Yeni yıl çekilişlerine bayılıyorum.instagramda bende yaptım bir tane hatta yarın çekilişi yapacağım. beklerim.
    şimdi seninkilere bakıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangimiz sevmiyor ki :).

      Ben de katıldım bu vesileyle senin de Instagram'daki güzel hesabını öğrenmiş oldum. Teşekkürler katıldığın için.

      Sil
  8. bonheur ay eveet geldi bana da :) sibel görmedim yeni blogunu ivit ya film ve dizi için iyi başvuru kaynağı oldu oooo :)

    YanıtlaSil
  9. blogdan uzuun bir süre ayrı kaldım (buralarda yeni olduğum düşünülürse çook uzun) 😂 okuması keyifli oldu😂 mutlu seneler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :). Yeni yazını gördüm, tekrardan hoşgeldin :).

      Mutlu yıllar <3.

      Sil
  10. Canım benim, hiiç okuyamadım seni bu aralar. Ama artık hep buralardayım inşallah ! Harika bir yıl diliyorum sana <3 hersey gönlünce olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin!! Yeni yazılarını merakla bekliyorum canım Ezgi. Ben de senin gibi sana portakal tadında bir yıl diliyorum <3.

      Sil