22 Ocak 2019 Salı

Sevgili Güllük #3 (Fesleğen, Kitaplar, Tetanoz ve Bir Etkinlik)

Fesleğenimi ekemedim, hala her türlü yardım fikrine açığım :(.

Yine kitaplardan uzak olduğum günler devam ediyor, iki yarım kitap var elimde; Ağır Roman ve Dans Ediyor Bir Hane. Onları bitirmeden yeni kitaba geçmeyeceğim.

8-9 ay önce topuğumdan Aşil gibi vurulduktan sonra tetanoz aşısı vurulduğumu hatırlayanlar vardır belki. Bugün de saçma ama derin bir şekilde bıçakla parmağımı kestiğimden öncekinin de tek doz aşı olmasından kaynaklı artık işe yaramadığını söyleyip yeniden ömür boyu bana yetecek kadar 5 aşılık bir program yaptılar. İkincisi bir ay sonra, ondan sonraki 6 ay sonraymış. Sürekli bir yerlerimi kesme eğilimindeyim de hadi hayırlısı.

Geçen sene yapılan ve benim de çok severek katıldığım bir etkinliğin ikincisi geldi. Hediyeleri ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuz ve bu etkinlik hem hediye alma hem de verme içeriyor :). Hediyeler de kart ve kitap olunca tadından yenmiyor tabi :). İncirli Kurabiye bloğunun yazarıyla bu etkinliği ara ara konuşuyorduk ve kendisi yeniden başlattı. Ne kadar kalabalık o kadar güzel. Yazısı ve yapmanız gerekenler aşağıdaki linkte. Süre biraz az o yüzden acele edin :).

https://ikurabiye.blogspot.com/2019/01/1kart-1kitap-etkinligi.html

Öneri Makinesi
İncirli Kurabiye'nin etkinlik yazısından alıntıdır.

18 yorum:

  1. Geçmiş olsun canım...

    YanıtlaSil
  2. Fesleğeni çok severim ama bir türlü bakamamıştım tek yaşadığım zaman almıştım gün geçtikçe öldü, inşaallah öyle olmaz... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım olmaz, sanırım baya bir emek istiyor.

      Sil
  3. çok geçmiş olsun güzel arkadaşım benim 😊🌸 fesleğen çok severim çokta güzel kokar inşallah bu sefer olur sevgiler canım benim 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim <3. Umarım olur, teşekkürler yeniden :).

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun. Duyar duymaz bende katıldım etkinliğe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :). Ne güzel, çok sevindim <3.

      Sil
  5. Geçmiş olsun. Sağlık aksatmaya gelmiyor dikkat et. Ben de etkinliği senden görüp katıldım. Merakla bekliyorum şimdi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bazen küçük ev kazaları olabiliyor neyse ki çok ciddi bir şey olmadı :). Çok sevindim katılmana, yılbaşı çekilişi gibi kimin kime çıkacağı belli olmuyor ya çok güzel :).

      Sil
  6. O tetanos aşısını hamilelere de vurdukları için ben de oldum ama ömür boyu koruyormuş herhalde. O açıdan iyi.

    Etkinlik ilgimi çekti. Bakıyorum hemen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, beş doz alırsan ömür boyu yetiyormuş.

      Ne güzel, umarım sen de katılırsın :).

      Sil
  7. Geçmiş olsun, ben de sürekli kesip duruyorum bir yerlerimi. Doktor bana da dedi tatanoz aşısı çok zaman geçmiş yeniden yaptırmalısın diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, olmanızda fayda var. Sevgiler.

      Sil
  8. çok çok geçmiş olsun :/

    YanıtlaSil