1 Ocak 2019 Salı

Sevgili Güllük #1 (Çekiliş Sonucu)

Katılan herkese çok teşekkür ederim. Takip ettiğiniz ve ekstra bir hak olmamasına rağmen bloglarınızda paylaşmaya değer gördüğünüz için çok teşekkür ederim.


Kazanan arkadaşımız Yurdagül Çelik oldu, kendisini tebrik ediyorum. Çekilişi Wheeldecide sitesinden yaptım ve maalesef ben ekran görüntüsü alamadan yanlışlıkla yeniden tıkladığım için isim gitti o yüzden fotoğrafını paylaşamıyorum. Son zamanlarda Yurdagül arkadaşımızın yaptığı sosyal sorumluluk projelerini severek takip ediyorum Instagram'dan, siz de bakmak isterseniz tıktık. En kısa sürede adresini aşağıdaki mesaj kutusuna iletirse sevinirim. İki gün içinde ulaşmazsa yedek talihliler seçeriz.

Yeni yılda şans sağlık mutluluk ve huzur hep bizimle olsun. Bol bol hediye alıp verdiğimiz sevdiklerimizle sevindiğimiz bir yıl olsun. Kendinize iyi bakın. Yeni önerilerde görüşmek üzere <3.

16 yorum:

  1. Cok sevdigim biri. Cok sevindim. Ben de begenerek takip ediyorum. Yeni cekilislerde gorusmek uzere. :)

    YanıtlaSil
  2. güzel etkinlik olmuş mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Yurdagül'ü tebrik ederim.
    Keyifle okusun

    YanıtlaSil
  4. Ben de tebrik ediyorum arkadaşımızı, çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. tebrikler...güle güle kullansın...yeni yıl herkese böyle güzelliklerle gelsin inşallah...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Ayyyy ben kazanmışım :) Hemen iletişime geçiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Yurdagül Hanımı tebrik ederim :)

    YanıtlaSil