22 Mart 2017 Çarşamba

Abur Cubur #33 (Rock&Roll)

Merhabalar :), bugün eskilere gidiyoruz. Türe hakim olmasam da herkes kadar bildiğim sevdiğim bu türden en bilinenlerden yedi şarkı paylaşacağım sizlere. Özellikle bu aralar çok dinliyordum paylaşacağım ilk şarkıyı sonra dedim ki neden beraber dinlemeyelim :). Geçen hafta canım çektiğinden bir Back to the Future izledim bayadır izlemiyordum. Çok iyi geldi, fanlar bilir Johnny B. Goodie ilk filmin starıdır. Ben de bayılarak dinliyorum. Filmi izlediğimin ertesi günüydü Chuck Berry'nin vefat ettiğini öğrendim ve üzüldüm :(. Eminim aranızda benim gibi bu filmi bu şarkıyla özdeşleştirmiş birçok insan vardır. O yüzden bu liste de Chuck Berry'nin anısına olsun.

1. Chuck Berry - Johnny B. Goodie



2. Chubby Checker - Let's Twist Again



3. Bill Haley & His Comets - Rock Around the Clock



4. Elvis Presley - Jailhouse Rock



5. Roy Orbinson - Oh Pretty Woman



6. Little Richard - Tutti Frutti



7. Ike Turner/Jackie Brenston - Rocket 88



Üşengeçler için :)

12 yorum:

  1. Rock'n Roll'un farklı bir enerjisi var kesinlikle. Güzel seçimler. Her zamanki gibi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya, böyle bir gaza getirme durumu var :). Çok teşekkürler güzel yorumun için <3.

      Sil
  2. sıkı liste olmuş. rocket 88 hatırlamadım aldım dinlemeye tişkür :)

    YanıtlaSil
  3. jerry lee lewis-great balls of fire :)

    YanıtlaSil
  4. vu-huuuuuuuuu nasssı costum şu saçma iş gününün sonunda
    Valla iyi ki bloğuna geldim bugün
    Neşe doluyor insan :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkk teşekkür ederim, ne güzel bir yorum böyle. Ben de mutlu oldum okuyunca valla mutluluk bulaşıcı :) <3.

      Sil
  5. Rock'n'roll severler buraya..vay anasını ne de güzeller. Ben klasik Rock pek sevmem ama bu parçalar cidden hoşuma gidiyor paylaşımına sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de bu güzel yorumuna sağlık canım benim ☺, çok teşekkür ederim.

      Sil
  6. yine çok güzel abur cuburlar , ahh Elvis ne kraldı değil mi :D hoş bir hatırlatma olmuş , ne severdim filmlerini de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Elvis'i bilmeme rağmen geç severlerdenim, filmini de hiç izlemedim ama önerirsen seve seve izlerim ☺ Güzel yorumun için teşekkürler 😊

      Sil
  7. Çok güzel bir yorum, çok teşekkür ederim 😊

    YanıtlaSil