5 Mart 2017 Pazar

Kitap Adlarını Kitap Kurtları ile Değiştiyoruz (Pazar 6'lısı)

Sevgili esseve rin bu ay yine çok güzel temalar seçmiş, eğer fikirleriniz varsa da ona iletmeyi, yorum yapmayı unutmayın. Onun yazısı için tıktık. Ben baya alıştım bu pazar altılılarına, her hafta bana uysun her hafta yazayım istiyorum. Yazmayı çok seviyorum hele ki temalar güzel olunca :). Bu haftanın teması çok eğlenceli o yüzden lafı uzatmadan hemen başlayalım.


1. Harry Potter ve Kitap Kurtları


Hahaha, eminim birçok blog arkadaşım bunu yazacak ama olsun ben de yazmak istiyorum çok komik. Siz de yazın size de güleceğim :). Düşünsenize Harry Potter Voldemortla savaşmış yetmemiş bir de Potterfanlarla savaşacak. Yok o kadar da değil, o kadar macerayı kaldırır ama bizle yarışamaz bence :). Dost gibi görünen düşmanlarız. Psikolojik olarak biter, bu sefer de fazla sevgiden :). Biz hep daha çok macera isteriz :).

2. Kitap Kurtlarının Galaksi Rehberi


O kitaptan bu kitaba evrenler arası yolculuk yapmak kolay değil. Rehberimiz olmasın mı? Olsun tabi ki. O yüzden bence cuk oturdu :). Bu serinin 3.5 kitabını okudum ama çok güzel geldi kulağa, koyuverdim :).

3. On Küçük Kitap Kurdu


Hahaha, çok iyi bu tema ya kimin aklına geldiyse, çok eğleniyorum. Böyle uygulamaya geçmiyorsa bile bu şekilde çok eğlendim :). Doğrudur umarım :). Bu da mini mini bir çalışkan iki kitap kurtlarının on kişilik arkadaş grubunun maceraları :).


4. Bir Kitap Kurdunun Gizli Defteri


Bir kitap kurdunun gizli ne defteri olacak, anca alınacak okunacak kitapların listesini yazdığı defter olur ya da alıntılar :).

5. Deli Kitap Kurtlarının Hikayeleri


Böyle o kitapçıdan bu kütüphaneye o online kitapçıdan buna saldıran etrafta okunmadık kitap bırakmayan kitap kurtlarının hikayesi :). Zaten o kadar okuyunca delirmemek elde değil, o yüzden çok hikaye çıkar :).

6. Arı Kovanına Çomak Sokan Kitap Kurtları


Ateşle Oynayan Kitap Kurtları, Örümcek Ağındaki Kitap Kurtları, Ejdarha Dövmeli Kitap Kurtları. Hahaha, serinin hangi kitabının adını koysan oluyor, çok iyi :).

Haftaya olan temaya bayıldım, aklına gelenin aklına sağlık, hadi görüşürüz :).

19 yorum:

  1. Ya her biri muhteşem olmuş :D Otobüste okudum ve sırıtmama engel olamayınca garip bakışlara maruz kaldım :D

    Özellikle 2 ve 4 çok hoşuma gitti :D Ellerine sağlık, bir an önce eve gidip ben de yazmak istiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, çok sevindim ya eğlenmene, ben de yazarken çok eğlendim 😄. Seninkini de merakla bekliyorum, süper şeyler çıkacak, hissediyorum. Teşekkürler 😊

      Sil
  2. Kitap kurtlarının galaksi rehberi süper ya blog ismi bile olur şahane :D

    YanıtlaSil
  3. Merhaba :)

    Bu isim değiştirme işini çok sevdim.Benim favorilerim ise 2 ve 6 oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, ben sevmekten öte bayıldım, çok eğlendim 😄

      Sil
  4. Teşekkür ederim 😊, seninkiler de çok güzeldi.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba :) Ama ben hepsine bayıldım *-* Yine de 6. isim bir başka eğlenceli olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :). 6'yı evet ben de çok seviyorum, bu tamlama için yazılmış sanki kitaplar :).

      Sil
  6. Sen kitap isimlerini değiştirmekle kalmamış kitabın konusunu da belirlemişsin. Çok yaratıcı. Tebrikler, eğlenerek okudum yazını ve gördüğüm kadarıyla sen de çok eğlenmişsin:-)

    Haftaya olan kategori benim fikrim. Tebriğini aldım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen baya eğlendim :). O zaman şahsen de tebrik edeyim :).

      Sil
  7. Çok eğlenceli olmuş bu pazar 6lısı :))

    YanıtlaSil
  8. Ben hep geç kalıyorum böyle etkinliklerde ve yaratıcı olamıyorum sanki. 6 numara benim favori serilerimden biri.
    Kitap isimlerin cuk oturmuş.
    Bir sonraki altılıyı merakla bekleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim o seriyi gerçekten çok da uyumlu oldu :). Sen de bu haftakini yapabilirsin, geç değil hem baya da güzel bir konu :).

      Sil