12 Haziran 2018 Salı

Limonata Tadında Film Maratonu


Yazın sıcaklarında buz gibi limonataya kim hayır diyebilir ki ben kimim hayır diyeceğim :). Çocukluğumdan beri limonata aşığı biri olarak nanelisine, çileklisine, klasiğine bayılırım, yeter ki el yapımı olsun :). Sevgili Engineering Vibes ve Thesaglams limonata tadında bir film izleme maratonu başlattı; 2016,2017,2018 yılları arasında çıkan seçtiğimiz 30 filmi 9 Haziran ve 9 Eylül arasında izleyeceğiz :). Film listesi yapmayı ve sonra ona uymamayı çok severim, yaptığım diğer listelerde olduğu gibi :). Bu maratonun güzelliği sürenin uzun olması ve ben her zamanki gibi kendime çok güveniyorum :).



Bu üç yıl içinde çekilen ve benim izlemediğim filmlerin bazıları aşağıda. Halihazırda 2018 devam ettiğinden bu yıl izlemek istediğim binlerce filmden bazıları gösterime girmedi haliyle; lakin süper filmler bu yıl da bizi bekliyor. Liste genelde erişilmesi kolay ve izlemekte geç kaldığım filmlerden oluşuyor. Aa hala izlemedin mi bu filmi ne ayıp demek serbest ya da çabuk bu filmden başla durman kabahat demek de :).



Ola ki bu üç yıl içerisinde çekilen bir film izlersem film değiştirme hakkımı saklı tutarım çünkü bu maraton bitecek :).

1. Ahlat Ağacı - Nuri Bilge Ceylan (2018)

2. Annihilation - Alex Garland (2018)

3. Red Sparrow - Francis Lawrence (2018)

4. In the Fade - Fatih Akın (2017)

5. Oh Lucy - Atsuko Hirayanagi (2017)

6. How To Talk Girls at Parties - John Cameron Mitchell (2017)

7. Molly's Game - Aaron Sorkin (2017)

8. Happy End - Michael Haneke (2017)

9. Lucky - John Carroll Lynch (2017)

10. The Little Hours - Jeff Baena (2017)

11. The Killing of a Sacred Deer - Yorgos Lanthimos (2017)

12. 120 battements par minute - Robin Campillo (2017)

13. Loveless - Andrey Zvyagintsev (2017)

14. I, Tonya - Craig Gillespie (2017)

15. Song to Song - Terrence Malick (2017)

16. The Square - Ruben Östlund (2017)

17. Wonderstruck - Todd Haynes (2017)

18. Jupiter's Moon - Kornél Mundruczo (2017)

19. Get Out - Jordan Peele (2017)

20. On Body and Soul - Ildiko Enyedi (2017)

21. Faces Places - Agnés Varda, JR (2017)

22. Mother - Darren Aronofsky (2017)

23. A Ghost Story - David Lowery (2017)

24. Throughbreds - Cory Finley (2017) 

25. A Fantastic Woman - Sebastian Lelio (2017)

26. La Fille Inconnue - Luc Dardenne, Jean - Pierre Dardenne (2016)

27. Divines - Uda Benyamina (2016)

28. Don't Think Twice - Mike Birbiglia (2016)

29. Nocturnal Animals - Tom Ford (2016)

30. Joshy - Jeff Baena (2016)

Dipnot: Listeyi bitiremeden ve yayınlamadan listede olan üç filmi izledim ve onları listeden çıkartıp tekrardan film seçmek zorunda kaldım. Daha fazla yazıyı yayınlamadan film izlememek için günümün önemli bir kısmını listeye harcadım yoksa olacak kısır döngüyü fark ettiniz sanırım :).

21 yorum:

  1. Sensiz olmazdı bu etkinlik kesinlikle!
    Ne güzel hemen her türden ve ülkeden oluşturmuşsun listeni. Yorumlarını çok merak ettiklerim var, beklemedeyim.

    Bol keyifli bir etkinlik diliyorum şimdiden ;)Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sibelynka <3

      Senin seçimlerin de harika, merakla bekliyorum yorumlarını :). İçimden bir ses listeyi en erken bitiren olacaksın diyor :).

      Sil
  2. limonataya hayır diyen yoktur herhalde:)) listeler çok iyi oluyor İzmir e evime döndüğüm de hazır olacaklar:)) çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben asla hayır demem, oh mis gibi buzlu buzlu :).

      Rica ederim :), keyifli seyirler :).

      Sil
  3. Yorumları bekliyorum en kısa zamanda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik listeden bir tane izledim ama gruplar halinde mi yoksa toplu bir yayın mı olsun karar veremedim :).

      Sil
  4. Liste hazırlamak gerçekten zor. Ben de başladım ama bitiremedim henüz 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya valla ben de baya zorlandım :) ama zevkliydi :). Senin listeni de merakla bekliyorum en yakın zamanda, bakalım senin listende hangi filmleri keşfedeceğiz :).

      Sil
  5. Ayy ne tatlısın <3. Hepimize keyifli seyirler o zaman :)<3.

    YanıtlaSil
  6. hep duyduğum ve merak ettiğim, ama elimin de gitmediği bütün filmleri listeye koymuşsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, aynı hisleri paylaştığımızdan listeye koymuş olabilirim çoğunu bu bahaneyle izlerim diye :). Aralarında çok merak ettiklerim de var elimin gitmedikleri de :).

      Sil
  7. İçlerinden 4 tanesini izlemişim ; Molly's Game, Nocturnal Animals, Get Out ve I Tonya :) Ve izleyecekler listemizde hakikaten çok ortak film varmış önericim, ne güzel ♥ İzlediğim filmlerle ilgili sevdiğim insanların yorumlarını okumak çok hoşuma gidiyor...

    Sanırım bayramdan sonra izlemeye başlayacağım filmleri ben, bakalım kaçını izleyebileceğim ;)

    Keyifli seyirlerin olsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben izlemeye başladım, şu ana kadar iki tanesini izlemiş bulunmaktayım :).

      Beraber aynı filmleri izleyeceğiz, ne güzel :).

      Zaman çok zaten eminim ki listeyi eylüle kadar bitiririz, sıkıntı yok :).

      Sil
  8. Maratonun adı çok güzel gerçekten :)) Filmler için yorumunu bekleyeceğim, yazın bol bol izleyebilirim diye umuyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi, limonata aşığı olarak bayıldım ben de :).

      Aynen yazın bol bol film izlemeli :), şimdiden keyifli seyirler :).

      Sil
  9. Aşırı titizlikle oluşturulmuş bi liste! :D Sana da film dayanmıyor yahu bu ne güzel bi bağımlılık :D
    Katıldığın için çok mutluyum, çok teşekkürler. :)

    Keyifli seyirler, yorumlarını sabırsızlıkla bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy teşekkür ederim, hem güzel yorumun hem de bu güzel maratonu başlattığın için :). Eline sağlık <3.

      Yavaş yavaş izliyorum filmleri, liste dışında da izliyorum o yüzden biraz daha yaya yaya listeyi bitireceğim sanırım ama şimdilik güzel ilerliyor zaten zamanımız çok :).

      Sil
  10. 7, 14 ve 29 benim de izleme listemde. Get Out güzel filmdi. Song to Song bana hitap etmedi ama belki sen seversin. Listende izlediğim başka film yok :-)

    Gerçi sen gördün ama yine de ekleyeyim. Bu da benim listem :-) https://suleuzundere.blogspot.com/2018/06/limonata-tadnda-film-maratonu.html?showComment=1529005137493#c6492087501072423007

    YanıtlaSil
  11. Benim canım öneri makinem :) Sensiz liste düşünemiyorum, güzel de olmuş..
    İyi seyirler
    Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil