17 Şubat 2020 Pazartesi

Liman - Kartpostal Cenneti

İstanbul'da yaşamanın iyi yanlarından biri herhalde böyle tatlı minik dükkanların olması. Tabi ekonominin hem alıcı hem satıcıya olan etkileri böyle dükkanların geçimini ve devamlılığını zorlasa da bu minnoş dükkanların varlığı mutlu ediyor. Umarım uzun yıllar çoğalarak devam eder.

Öneri Makinesi

Kartpostal seviyor ve hala sevdiklerinize ya da postcrossing gibi sitelerden tanımadığınız insanlara kart gönderiyor ve İstanbul'a hatta Kadıköy'e yolunuz düşüyorsa uğramanız gereken minnoş bir dükkan Liman. 40 liralık alıverişe çark çevirip hediye kazandığınız, 40 liranız dolmasa bile bir dahaki alışverişinizde 40 lirayı doldurarak kullanabileceğiniz kartınızla beraber hediye kazanabileceğiniz bir yer. Alışveriş sonrası paketinize koyulan ayraç ve minik kart gibi hediyeler de cabası.

Öneri MakinesiÖneri Makinesi

Filmler, müzisyenler, manzara, özlü söz gibi birçok çeşidi arasından kart seçmek zor olacak. Bunun yanında anahtarlıklar, kartlarınızı asmanıza yardımcı olacak minik mandallar ve birçok minik eşyanın da satıldığı dünya tatlısı bir yer Liman.

Öneri MakinesiÖneri Makinesi

Öneri Makinesi

Adresi ise çok kolay. Rexx sinemasının hemen karşısında bulunuyor. Kadıköy'e yolu düşenlerin orijinal ve değişik kart bulmakta zorlananların uğramaları gereken bu dükkanı şiddetle tavsiye ediyorum.

Aşağıdaki videoda Liman'dan aldığım kartları ve verdikleri hediyeleri detaylı görebilirsiniz. Bunun dışında sticker, washi tape, scrapbook ve die cut malzemeleri aldığım Güven Sanat ve Hakikat Kırtasiye alışverişimi de detaylı gösterdim. Hobi olarak kırtasiye alışverişi izleyen biri olarak bu videoda çok eğlendim. Umarım siz de keyif alırsınız.

Kendinize iyi bakın!

Sosyal medyada Liman: https://www.instagram.com/alterliman/


Dipnot: Fotoğrafların hepsi bana aittir. Lütfen izinsiz kullanmayınız.

31 yorum:

  1. O kadar geçerim oradan, hiç mi görmemişim, hayret. Bir dahakine bakayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok minik bir dükkan, gözden çabuk kaçıyor. Rexx sağda kalıyor aşağıdan gelince, haritadaki konum ile de rahat bulunuyor :).

      Sil
  2. Ne güzel bir yermiş, tam benlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlı dolu dolu bir dükkan, girince nereye bakacağını şaşırıyor insan :).

      Sil
  3. Ne güzel bir dükkanmış, tam içinde kaybolmalık ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, küçücük ama girdin mi çıkamıyorsun :).

      Sil
  4. O kadar gittim Kadıköy'e görmemişim :) tam benlik şahanesin :) en kısa zamanda gidiyorum bu güzel Dükkana teşekkürler canım benim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Ay ben de çok sevdim istanbula gidince uğrayayım

    YanıtlaSil
  6. Yolum Kadıköy'e pek düşmüyor ama gidersem mutlaka uğramak isterim. Çok güzel ve özel bir yer gibi gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle bir yer. Kolay gözden kaçabiliyor, küçük bir dükkan ama rexx sinemasının hemen karşısı :).

      Sil
  7. Postcrossing yapıyorum ama buralarda bulmak çok zor. Keşke oralara gelebilsem dedim okudukça :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada da tek tük ama hiç yoktan iyidir tabi :).

      Sil
  8. 14-15 yaşlarımda kartpostal biriktirirdim. Hâlâ dururlar. Şimdi çeşit çok olduğu için biriktiremiyorum, yetişmek mümkün değil. Birini seçsem diğerinde aklım kalıyor:) Ama bakmayı, incelemeyi bırakmış değilim. Liman da bunun için en uygun yerlerden biri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aay ne güzel kartlar vardır o koleksiyonda, birgünpaylaşsan biz de baksak ne tatlı olur <3.

      Sil
  9. Ne güzel kartlar var. Bu tarz dükkanlar dediğin gibi keşke çoğalsa. Elimizden geldiğince alışveriş yapıp destek olmalıyız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimizden geldiğince aynen, desteklemeli paylaşmalı :).

      Sil
  10. Pek ilgim yoktur kartpostala ama böyle dükkanları, nostaljik temaları çok seviyorum. İstanbul'da olsam giderdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum böyle dükkanları, ayrı bir havası oluyor :).

      Sil
  11. Bakacağım :), teşekkürler :).

    YanıtlaSil
  12. Dimi, güzel güzel yapmışlar dükkanı :).

    YanıtlaSil
  13. Çok güzelmiş, pazar dönüyorum İstanbul'a. Kadıköy'e ilk gidişimde uğrayacağım, hem arkadaşlarıma da hediye alırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa, ne tatlı :). Eminim çok severler <3.

      Sil
    2. Dün gidebildim ancak Liman'a, çok sevdim. Sahibi de çok sıcakkanlı biriydi, tekrar teşekkür ederim bu güzel dükkanı sayende keşfettim :))

      Sil
    3. Ne demek, nasıl mutlu oldum bir de orada çalışan bir arkadaşımıza bu yorumunu gösterdim çok mutlu oldu <3.Bugün yine topladım da bir sürü kart, hediye kazanacak kadar :).

      Sil
  14. insanlara hayaller kurduran dükkan!

    YanıtlaSil
  15. Çok nostaljik muhakkak uğranmalı listemize hemen alalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün yine gittim, yeni kartlar gelmiş. Topladım bir sürü yine :).

      Sil
  16. istanbulda başka bu tarz yerler var mı bildiğiniz?

    YanıtlaSil