16 Mart 2022 Çarşamba

Komedi Show (Yeni Sezon Atıştırmalık 2)

Çok üşendim hepsine tek tek foto eklemeye, o yüzden aşağı tek bir fotoğraf olarak canım bitkilerimi koyacağım çünkü canım bitkilerim, anayım ben ana plant moması!

öneri makinesi

Yalnızım Mesut Bey - Blu Tv

Uzun zamandır İlişki Testi izleyemiyorum kişisel sebeplerden, o yüzden bu program ilaç gibi geldi :). Şimdi ben bu programı seveceğimi düşünmemiştim lakin Mesut Süre farkını koydu ve yine izlettirdi. Çok iyi bir moderatör, sunucu, bu programda da yine güldürüyor reis. 

BKM Mutfak Stand Up - Gain

Cihan Talay, Anlatanadam, Cem İşçiler ve Özgür Turhan'ın stand-uplarından oluşan kısa bir seri. Ben keyifle izledim. Çerezlik arada atıştırmalık. Hepsinin de ayrı ayrı işlerini izlemişliğim var, genel anlamda güzel olmuş. 

Tuz Biber Stand Up - Gain

Deniz Göktaş, Seda Yüz ve Çağla Alkan (favlarımı saydım, evet) başta olmak üzere Tuz Biber ekibinden bir seri. Ben youtubedan tanıdıklarımı ve sevmediklerimi geçtim açıkcası. Yukarıda saydığım üç ismi çok sevdiğimden onları ve birkaç daha önce izlemediğim ismi izledim. Arada yine bakarım, güzel olmuş. 

Çimen - Youtube

Konuşanlardan sonra bu tarz interaktif işler arttı ama Çimen bunların en komiklerinden. Cem ve Fazlı'yı İlişki Testinden tanıyorum ben de, bu yeni içeriklerini de takip ediyorum. Her perşembe yeni bölümü izliyorum, güzel gidiyor. 

Diye TV - Youtube

Melihşah Altuntaş gün geçmesin ki önerdiği bir şeyi ben sevmeyeyim. Gerçekten yine nokta atışı bir öneri. 2000ler tutmamış dizilerini izleyen müthiş eğlenceli iki arkadaşın yorumlarını izlemek çok güzel. Ah bir de telif yemeseler! Son bölümleri maalesef medyapımdan telif yemiş ve ne alaka? Soruyorum sizin tutmamış dizinizi yeniden gündeme getirmiş insanları banlamak neden? Durduk yere nefret kazandınız, ama pes etmesinler hep izlesinler ben bayılıyorum. Çok güzel bir içerik! Telif yiyen dizide de Caner Özyurtlu'nun olması tesadüfü beni mutlu etti, güldürdü :).  Ayrıca o diziyi de izlemişliğim var arkadaşlar zamanında, o yüzden kanal bana oldukça hitap ediyor :).

Melikşah Altuntaş - Youtube

Melikimiz kanalına mükemmel içerikler yüklüyor. Evimde gibi hissediyorum. Sevdiğim her şey var. Ekstrem düzeyde kutu açma ki bayılıyorum en sevdiğim aktivitedir, ev dekorasyonu (evi çok güzel), dizi film yorumları, kitap önerileri ve her şey. Hobilerimizin ve zevklerimizin uyuşmasından Mekik'in evinden yaptığı bu yayınlar ve müthiş bir koleksiyoncu olması beni benden alıyor. 

Cake Mosq - Youtube

Drag queenimiz Cakekimizin ünlüleri drag queene dönüştürüp röportaj yapmasına bayılıyorum. Çok eğlenceli ve muzır sorularıyla ünlülerimizi terletiyor diyebiliriz. 

Kutsal Motor - Youtube

Sarı örtümüz geri döndü. Birçok talihsizliğin üst üste geldiği geçen sezondan sonra Şokokpoplu güzel bir bölümle Aşırılar serisi ile giriş yaptı. Hatta Şebnem Bozoklu ile ikinci bölümü de geldi. Devamını bekliyoruz. 

Loş Sohbet - Youtube

Canerimizin Loş Sohbetini uzun zamandır izlemiyordum, bu aralar yeniden izlemediğim bölümleri izlemeye başladım, aynı keyif. Hatta Laps Laps Laps ve bazı bölümlerini yeniden izliyorum, çok komik oluyor. Keşke yine kitap videoları çekse, onlar da çok keyifli oluyordu. Kendisinin önerisiyle aldığım kitaplara hala başlayamadım ama olsun :). Fazla kitap önerisinden zarar gelmez.

Volkşov - Youtube

En güzelini, göz bebeğimi, canımı ciğerimi, madalyonun diğer yüzünü, komedi üstatlarını, Güllü hayranlarını, İstanbul'un güzide semtlerini, saykedelik yaşamın kaynağını, benim kalbimin sultanını, gönlümün efendisini sona sakladım. Gelmiş geçmiş en güzel format, mükemmel bir üçlü ile devam ediyor. Bölümler az gelse de harika bir içeriğe sahip youtube kanalı Volkşov. Pınar Fidan, Oktay Kaya ve Cihan Akıncı'nın İstanbul'un güzide semtlerini karış karış gezdiği ve bizlere tanıttığı esprilerin havada uçuştuğu mükemmel bir gezelim görelim parodisidir bu! Çevremdeki herkesi darlayıp yetmezmiş gibi similasyonunu bana öneren arkadaşımla yaptığım müthiş bir youtube içeriği arkadaşlar. Bir gün bu similasyonların birinde gerçeği ile karşılaşacağız, hissediyorum. Şimdi ne yapıyor izliyorsanız bırakıyor ve Volkşovun bir bölümünü izlemeye başlıyorsunuz. Ben şahsen sürekli tekrar tekrar izliyorum ve her yeni bölümle bir tur daha baştan sona tekrar izliyorum çünkü Volkşov bağımlılık yapar!

Banu Berberoğlu - Youtube

Kraliçe döndü arkadaşlar, belki kaçıranlar var diye yazayım dedim. Özledik kendisini ve vloglarını.

8 yorum:

  1. Bitkileriniz harika maşallah ...Hepsini nasıl takip ediyorsunuz valla bravo...sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazıları 8 bölümlük kısa programlar, çok vakit almıyor. Diğerleri de haftalık bazen daha da az yayınlanıyor, boş kaldıkça izliyorum :).

      Çok teşekkür ederim, umarım bakabilirim onlara. Bitki bakımı ayrı bir meziyetmiş, yeni bir dil öğreniyor gibiyim :).

      Sil
  2. Benzer içerik üreticilerini takip ediyormuşuz, zaten çoğunun izleyici kitlesi de aynı sayılır. Kutsal Motor geçen sene hepsi üst üste gelen öyle kötü zamanlardan geçti ki dönmeleri insanın içini ısıtıyor. Aileden biri gibiler sahiden, eski kurucu meselesi patlayınca çok canım sıkılmıştı. Volkşov'u hiç izlemedim ama başka bir kanalla karıştırmıyorsam Kutsal Motor'da da epey övmüşlerdi, iyice merak ettim şimdi. Melikşah'ın farklı yerlerde içeriklerini zamanında çok tükettim ama şimdi nedense enerjimiz mi uyuşmuyor nedir, izleyemiyorum kendisini. Diye TV'nin konsepti tam benlikmiş, ona uçuyorum hemen. Ve tabii ki listenin kraliçesi Banu Berberoğlu. Zamanında üstüne çok gitmişlerdi, hatta kitlesini peşinde sürükleyip Banu ile aday eden sözde feministler de vardı bu kişilerin arasında. Umarım şu an Banu'nun popülaritesini kullanıp yükselmeleri konusunda az da olsa pişmanlık yaşıyorlardır.

    Bitkilerin güzelliği <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne güzel yorum yapmışsın tatlı tatlı, mutlu oldum <3

      Kutsal Motor'da hem o mesele hem de vefat haberleri ile baya üzdü, ama dönmelerine çok sevindim. Şimdi eski bölümleri izliyorum hatta. Volkşovu çok doğru hatırlıyorsun, ben onlardan öğrenmedim ama Volkşov videolarının yorumlarına bakarsan hep Kutsal Motor yorumu görürsün. Onlardan merak edip gelen çok oluyor.

      Diye Tv çok iyi ya, yayınlanır yayınlanmaz izliyorum teliften kaldırılırsa izleyemem diye. Gerçi IGTVye falan yüklüyorlar sonradan, her türlü takipteyim. Aşırı eğlenceli.

      Gerçekten o kadar gereksiz ki Banu'nun üstüne gidilmesi ve hatta ve hatta linç edilmesi. Kızcağızı uzaklaştırdılar youtubedan.

      Teşekkür ederim, çociklarım da teşekkür ediyor <3

      Sil
  3. Ben komedi dizilerini yazacaksın sandım, yanlış anlamışım :-)

    Aralarında favorim Loş Sohbet ama uzun zamandır video gelmiyor. Yemek yerken izleyecek video olarak çok seviyordum o sohbetleri. Umarım devamı gelir.

    Bu arada son günlerde blogda daha aktifsin. Bloğumda çok güzel bir etkinlik başlattım. Vaktin olursa bir bak, ilgini çekebilir :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loş Sohbet'te benim hala izlemediğim çok bölüm var ya, ben bir ara izlemiyordum o ara çok birikmiş.

      Sil
  4. Momentos'un podcastinden geldim. Öneriler için teşekkürler :) İlk fırsatta hepsine bakacağım.

    YanıtlaSil