1 Şubat 2017 Çarşamba

#17 Çelınc 16.Gün

Son iki hadi bakalım :), hala gelmedi çelınc önerileriniz bakın boşlukta kalcam :).

16. Kağıda bir şey çiz ve bize göster.

Hıhhh tam adamına söyledin, ben kim çizim yapmak kim. Yani herhalde hayatta en çok istediğim şeylerden biridir keşke resmetme yeteneğim olsa şöyle ajandama, not defterime, oraya buraya küçük
karalamalar yapsam ama nerdeeee, böyle yeteneksiz yeteneksiz yaşıyorum. Resim derslerinde ödevini komşuya çizdiren o çocuk bendim :). Sanki hoca anlamıyordu bir hafta çok güzel diğer hafta benim çizimim :):). Öyle dönemlerim oldu ya sen bana gel çizim yap diyorsun :). Ama çok güzel bakarak çizerim. şimdi size bir proje için çizdiğim kayakçıları göstereceğim. Evet ben çizdim hem de üstüne koyarak değil, bakarak :). İnternetten arattım ve baka baka çizdim, nasıl güzel mi? Ben bayıldım :). Hiç resim çizemeyen biri olarak böyle bir şey yapmak benim için süper :). Bu kardan adamı ve dağları da ben yaptım hepsi söylemesi ayıp benim fikrim bir projenin bir kısmıydı. Çelınc sayesinde de paylaşmış oldum, yarın son günde görüşmek üzere :).





Bubituzak - Bugün Dünya Tersine Dönüyor


10 yorum:

  1. Bir piliç çevirmecinin önünde cama yapış ve içerdekilerin yüz ifadelerini yaz :)))

    YanıtlaSil
  2. Bence gayet iyi sen cizmekten vazgecme madem seviyosun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu madde madde çizmişler öyle bakarak yaptım yoksa yok yani :) Ama yine de sağol iyi dediğin için :). Belki yine de kendimi mutlu etmek için kursa falan giderim :).

      Sil
  3. İyi görünüyor kayakçılar :)

    YanıtlaSil
  4. Sen yarın bir de beni gör bu konuda :))))
    Şaheser yaratacağım bak :)))

    YanıtlaSil
  5. Kardan adamlardan kayan adamları göremedim. :-) benim de çizim konusunda yeteneğim sıfırdır. Demin haberlerde kar heykelleri festivali için insanların yaptıkları heykeller gösterildi de millet neler yapmış öyle. Bana kar verseler bir kardan adamı bile doğru dürüst yapamam herhalde. Sanatçı insanlara çok saygı duyuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha orada bir kardan adam var diğerleri dağ ama benzetememişim herhalde 😂😂

      Sil