2 Şubat 2017 Perşembe

#17 Çelınc 17. Gün

Ayy kaç zamandır ne film izliyorum ne de doğru dürüst kitap okuyorum. Bu çelınc iyi geldi en azından blog hareketleniyor, siz de sağ olun yorum yapıyorsunuz. Ben, kim beni, benim hayatımı veya benim hakkımda bir şeyleri merak eder diyordum ama yorumlarınız beni şevklendirdi ve ben buralara kadar geldim, teşekkürler. Bu ne ya veda mı ediyorum noluyor, hopp dur orada daha yeni başladık gelsin meydan okumalar gitsin mimler. Hadi son soruyla bu çelıncın kapanışını yapıyor ve
yenilerinde görüşmek üzere diyorum :).

17. 2017'de olmasını çok istediğin bir şey?

Bu sorunun cevabı aslında Allah'ım sen konuyu biliyorsun :). Bir değil birçok şey istiyorum da işte hayırlısı artık. Baya Avrupa Yakası Makbule'ye bağladım (alnımı göstererek)şurada ne yazıyorsa o :). Çok istersen olur derler ben de birkaç şeyi özellikle çok istiyorum. Umarım olur, tabi sizinki de. Bunlar tabi ki bireysel olarak dileklerim fakat dünya için de isteklerim de var. Yani istemek bedava. İsteyenin bir yüzü vermeyenin iki demişler. Ben istiyorum olduğu kadar olmadığı kader :) (atasözü ve kısmet sohbetimle bir soruyu tamamladım teşekkürler :)).


Bir kez daha ya o uzaya gidilecek ya o uzaya gidilecek.



Gaye Su Akyol - Develerle Yaşıyorum


11 yorum:

  1. Eğlenceli bir anlatımın var. Sıkmıyorsun insanı :)) Her şey gönlünce olsun ❤️

    YanıtlaSil
  2. Başarıyla tamamladın :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Komik. :)
    Hala tavukçu önü macerasını bekliyorum ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir challenge olur sen dahil herkes katılırsa bir düşünürüm :)

      Sil
    2. Ben 2000 de yapmıştım :) Takım elbiseyle yalandık 2 kişi. Zavallı tavukçunun suratını görmeliydin :)

      Sil
  4. Darısı diğer çelınçlara diyelim :)))
    Müzikleri de bir araya toparlaman şahane olmuş ;)

    YanıtlaSil
  5. insanın istekleri, hayalleri bitmez. umarım bütün istediklerine ulaşırsın :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Çok teşekkürler. Ve umarım senin de dileklerin gerçek olur ☺

      Sil