21 Kasım 2017 Salı

Sevgili Güllük #53 (Yeni Çıkan Albümler)

Kimler kimler albüm çıkarmış, daha hepsini dinleyemedim ama haberiniz olsun diye ön yayın yaptım :). Ben daha dinlemedim ama haberine bile sevindiğim isimler albüm çıkarmış. Şöyle listeleyeyim, yorumları da sonra gelir umarım :).

Aşağıda yazdıklarım dışında Maroon 5, Sam Smith, Empire of the Sun, Evanescence, Tove Lo, Cem Adrian gibi isimler de yeni şarkılar yayınlamış, bilginize :).



Tame Impala - Current B- Side and Remixes

Angel Olsen - Phases

Kalben - Sonsuza Kadar

Morrissey - Low in High School

Jay Jay Johannson - Bury the Hatchet


Daha hiçbirini doğru dürüst dinleyemedim, olur da aralarında sizin dinledikleriniz varsa bir spoilerınızı alırım :). Keyifli dinlemeler :).

10 yorum:

  1. maroon 5'ın yeni şarkısınaı bayılarak dinliyorum, her şarkısını olduğu gibi bu arada Blog keşif etkinliğinden geliyorum g+ ve blogtan takipteyim bana da beklerim www.masalzehra.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yorumun için, tabi ben de gelirim :).

      Sil
  2. Cem Adrian'ı dinledim, özellikleri düetleri şahane olmuş. Sence de bence galiba :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cem Adrian'ı pek sevmem ama bakayım düetlerine, düet severim :).

      Sil
  3. Kendimi çok arabesk buldum :)

    YanıtlaSil
  4. maroon5 ve bir sürü kalp :D

    YanıtlaSil