26 Kasım 2017 Pazar

Sevgili Güllük #54 (Yeni Çıkan Albümler)

Geçen yayındaki (bakınız) albümlerin daha bazılarını dinledim dinlemedim derken yine yeni albüm haberleriyle listem iyice kabardı :). Şikayetçi değilim hele ki güzel albümlerse. Yine daha dinleyemediğim ama beni haberiyle heyecanlandıran albümler (bazıları ep ya da single) aşağıda, keyifli dinlemeler :).


Tuğçe Şenoğul - Gölgelerine


Björk - Utopia


Sufjan Stevens - The Greatest Gift


Nouvelle Vague - Algo Familiar


Dolu Kadehi Ters Tut - Dünyanın En İyi Albümü 


Kim Ki O - Zan


Bir de Melis diye bir kızımız ep çıkarmış kendi halinde Parallels adında, dikkatimi çekti ve dinleme listeme aldım. Meraklısına Ezhel'in İmkasızım şarkısı da yayında :).

Siz bu aralar neler dinliyorsunuz? Hangileri dinleme listenizde, yorumlarınızı merakla bekliyorum :).

17 yorum:

  1. Ben de bu hafta dolu dizgin Maroon 5 ve Björk'ün yeni albümlerini dinliyorum. Haftaya yazıya hazırlık için :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maroon 5'ı biraz dinledim ama Björk'ü daha dinleyemedim ben de şimdi sıra sıra dinliyorum ne var ne yoksa :).

      Sil
  2. Ben şu sıralar Grace VanderWaal ile Taylor Swift'İn albümlerine takmış durumdayım. ^_^
    Albümüne Dünyanın En İyi Albümü adını koyan arkadaş da bayağı mütevazıymış.
    Emeğine sağlık sevgili öneri makinemiz! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Grace'i hiç duymadımbakayım :). O grup çok tatlı ya <3.

      Teşekkür ederim İremcim öpüyorum seni :)

      Sil
  3. DKTT'yi önerecektim önceki yazıda ama sever misin bilemedim. Güzel bir albüm olmuş bana göre. Anlamlı sözleri var. Biraz günümüz yaşantısına da taş atıyor sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DKTT'nin iki albümünü de single'larını da dinledim, çok sevdim :).

      Sil
  4. Bakınıyım ben bunlara, bir çoğunu ilk defa duydum ;)

    YanıtlaSil
  5. İlk defa duydum.Hiç tanımıyorum ya ben bunları.Yaşlanıyorum ve nesil farkı mı oluyor acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha, yok yok zaten çok popüler isimler değil birçoğu. Meraklısına :).

      Sil
  6. ay oleey nouvelle vague miiii :)

    YanıtlaSil
  7. Dolu Kadehi Ters Tut'un adı çok hoşuma gitti, şu an dinliyorum :)) İçlerinden bildiğim Björk var sadece :))

    YanıtlaSil
  8. harika bir derleme, yeni çıkanları takip etmek hiç kolay değil çünkü:)) sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :). Umarım keyifle dinlersin :).

      Sil
  9. çooğunu neredeyse hiç duymamıştım hemen gidip keşfedeyim bari sayende. güzel önerlerin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil