5 Kasım 2017 Pazar

Sonbaharı Çağrıştıran 6 Kitap (Pazar 6'lısı)

Merhabalar :). Kahveler hazır mı çünkü pazar altılısı kısa bir aradan sonra geri döndü :). Bu kadar ara verilmesin benim de fikirlerim var diyorsanız, Periodic Library'ye bir mesaj atın gari :). İlk Kasım teması çok güzel :). Bana sonbaharı çağrıştıran kitaplardan çok bu aralar okumak istediğim kitaplardan liste yaptım. Bu kitapları bence kışa adapte etsek de olur :). Zaten Aralıkta bol bol kış temaları olur diye umuyorum pazar altılısında ben de hem okuyup hem okumak istediklerimi yazarım :). Şimdilik bu yazarlar son zamanlarda alışveriş listemde :). Malumunuz uzun zamandır kitap okuyamıyorum ve alışveriş de yapmıyorum. Şimdi elimdeki kitap bitmek üzere sonunda ve yeni kitaplara geçiş yapmayı canı gönülden arzu ediyorum. Bu isimler de alışveriş listeme giren kitaplardan :). Keyifli pazarlar :).

1. Ekoköyler - Jonathan Dawson




Sinek Sekiz Yayınlarını ne kadar sevdiğimi ve tükenen kitapları nasıl okumak istediğimi biliyorsunuz :). Bakınız buraya ve buraya olmadı bir de buraya tıklayın :). İrem Çağıl'ın instagramda sıkı takipçilerindenim ve o kitapların yeniden basımı üzerinde çalıştıklarını paylaştıkça ben havalara uçuyorum. Umarım bu kitap da yakın zamanda yeniden basılır ve ben de hemen alıp okurum :). Bu yayının tüm kitaplarını okumak amaçlarımdan biri :)

2. Berlinli Apartmanı - Yaprak Öz




Çok ama çok merak ettiğim kitaplardan biri. Deeptone Yarıyıl Reading Challenge için önermişti (sahi gençler o çelınç ne alemde??) ve ben de Instagram da sürekli görüyordum ki tükenen kitap yeniden basılmış :). Hemen alıp okumalı :).

3. Rüyalar Anlatılmaz - Nermin Yıldırım




Bu kitabı merak ediyorum ama yazarın diğer kitaplarını da merak ediyorum :). Bu kış yine yeni bir yazarla tanışmak için güzel bir mevsim :). Malum kasım yazısı ama kış kapıda :).

4. Antabus - Seray Şahiner




Yazarı ve bu kitabı zaten çok merak ediyordum bir de Şule'nin yazısını görünce kesin yakın zamanda okumalıyım deidm :).

5. Permakültür Bahçeleri - Toby Hemenway




Bu konulara zaten eğilimliyim bildiğiniz gibi :) Yeni İnsan Yayınları da bu alanda yayınlar yapan yeni keşfettiğim yayınevlerinden biri. Bu kitap ve birçoklarını yine okuyup daha çok bilgilenmek ve öğrenmek istiyorum :).

6. Şiirsel Sinema - Andrey Tarkovski




Bir sinema kitabı koymazsam eksik kalırdı :). Kapağıyla da sonbaharı çağrıştıran bir kitap sanki :). Uzun zamandır sinema kitapları okumuyorum, uzun zamandır kitap okumuyorum doğru ama Tarkovski röportajlarını okumak bana iyi gelecektir diye tahmin ediyorum, okuduktan sonra yine konuşuruz :). Listede elimde olan tek kitap :).

İşte benim sonbahar ile yarı alakalı listem :). Özlemiş miyiz pazar altılarını? Yorumlarınızı bekliyor, sizi sevgiyle kucaklıyorum :). Mutluluklar <3.

29 yorum:

  1. Hepsi hiç duymadığım kitaplar. Okuduğunda yorumlarını bekliyorum. Zaman hızlı faaliyetler yavaş geçiyor bu aralar nedense. Herkes aynı dertten muzdarip.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de okumayı umuyorum :).

      Senin önerilerini de bekliyoruz :).

      Sil
  2. Ben de duymadım hiçbirini. Ekoköyleri merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ekstra bilgi için şu linki bırakayım :).

      http://www.sineksekiz.com/19-photographs/

      Sil
  3. Antabus ve Berlinli apartmanı listemde vardı. Diğerlerine de bakacağım.Güzel bir altılı olmuş, emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. İrem Çağıl'ı ben de çok sıkı takip ediyorum hele o Kiraz yok mu ? Nasıl tatlı bir kız ♥️ yerim ben onu yaa
    Sinek sekiz yayınlarından daha hiç okumadım ama en yakın zamanda bir adım atayım diyorum, çok güzel kitaplar sanırım. Okulsuz büyümek hakkındaki yazını hatırlıyorum .. İlk kitap alışverişimde alıncaklara girdi bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiraz tam bir şeker ya :).

      Bence de hemen adım atmalısın, hatta ben de şimdilik okumadığım tükenen kitaplar varsa alayım diğerleri çıkınca da hemen onları alırım diyorum ama bakalım :).

      Senin de yorumlarını okumak çok isterim canım benim <3. Umarım sen de seversin ki içimden bir ses seveceğini söylüyor :). Özellikle insanların bu konularda kendi tecrübelerini okumayı ben çok seviyorum :).

      Sil
  5. Antabusu ben de hem Şulede hem de Büyülü Ayraçta görünce atıvermiştim sepete. Hazır ilk maaşımı da almışken bir kitap alışverişi yapmayı umuyorum :D Ekoköyler de farklı duruyor. Belki sepete girer o da :D

    Bu arada pek ses seda çıkarmasam da yarıyıl reading challenge iyi gidiyor. Çoğu bitti azı kaldı :))

    Özlemişim ben yahu pazar 6'lısı yazılarını yazmayı da okumayı da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekoköyler şu an tükenmiş durumda :(. Yakın zamanda yeniden yayına girmesini umuyoruz :)

      O süper senden de bir yazı bekliyoruz o zaman :).

      Ben de özlemişim çok iyi geldi :). Eline sağlık canım benim :)

      Sil
  6. Aaa süper yaa, bayıldım ben bu yoruma :).Umarım hepsini alır okuruz o zaman :).

    YanıtlaSil
  7. Güzel kitaplar :D Kasım demek benim için vizeler demek ders çalışıp sabahlara kadar uyuklamak demek :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, sana kolay gelsin. Umarım vizelerin çok çok iyi geçer :).

      Sil
  8. permakültür bahçeleri gerçekten de giriş seviyesi bir kitap, ben sıkıldıkça açıp bakıyorum.. ki saksıda bile çiçek yetiştiremeyen biriyim :)
    ekolojik kitaplar güzeller ama biraz cep yakıyor, hoş değil :/
    nermin yıldırım yazın instagramda çok okunuyordu.. yeni kitabıydı galiba
    irem çağıl'ı takip etmek çok eğlenceli, insanın ufkunu açıyor biraz.. 3 yaşında çocuğuyla bisiklet turu yapması, yayınevi olması, köyde yaşamı ve bunları aynı hayata sığdırması büyük başarı, maşallah :)
    iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa o kitabı kesin kesin okumalıyım o zaman, daha da merak ettim.

      Sinek Sekiz'den yeni yeni kitaplar, tükenen kitapların yeni baskıları geliyor. Eksik kitapları okumalı yeni kitaplara göz atmalı.

      Bu arada Dr. Coffee hoşgeldin, seni burada görmek güzel :).

      Sil
  9. Efsane pazar 6'lıları ♥
    Süper bir geri dönüş...

    Berlin apartmanı benim de merak ettiklerimden. Yeniden çıktıysa dur ben de bulup alayım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim <3.

      Aynen alıp hemen okumalı aslında bitmeden :).

      Sil
  10. Sinema kitabı olmazsa olmazdı tabi :) Ne kapsamlı liste olmuş, yine ilham verdin!

    YanıtlaSil
  11. 6'lıların dönüşü güzel oldu :)) Yaprak Öz ve Seray Şahiner benim de okumak istediklerimden. Ekoköyler ise tam çevre hukukçumuzun seveceği bir kitaba benziyor :D Okumamış herhalde yoksa bize de zorunlu tutardı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhaa, sen okuyup öner artık hocam çok iyi kitap okumadınız mı daha diye :):):).

      Sil
  12. Cidden çoğu çağrıştırıyor özellikle berlin apartmanı ile antabus öok güzel bir altılı olmuş katıldığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. Antabus benim en sevdiğim kitaplardan birisidir. Okumanı öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antabus çok duyduğum bir kitap, okumalı gerçekten :). Bir de favorilerindenmiş daha da merak ettim :).

      Sil
  14. süpermiş hepsi, harika öneriler, güzel bir sonbahar (20 gün kaldı bitmesine ama:)) seni bekliyor sanırım, keyifli okumalar, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Erencim <3. Ben zaten kış diye düşündüm biraz da :).

      Sil
  15. Nermin Yıldırım'ı hiç okumadım ama çok merak ediyorum. Seveni çok.

    Berlinli Apartmanı'nı Eren de önermişti. Denk gelirse ben de okumak istiyorum.

    Hepsini zevkle okursun umarım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hepimiz istediğimiz tüm kitapları okuruz ^^.

      Sil