28 Eylül 2018 Cuma

Sevgili Güllük #7 (Özet)


Yeni mini diziler izlerken yarım bıraktığım dizilere devam etme kararı aldım ve Modern Family ilk tercihim oldu. Çerez gibi 20 dakikalık bölümlerle bu aileye gülmeyi özlemişim. Tabi kaldığım bölümü bulmak biraz zor oldu ama en azından kaldığım sezonu hatırlamışım, doğru bölümü bulana kadar da birkaç eski bölümle şenlendim. Son sezonda biri ölecek diyorlar ama sürpriz bir şekilde Jay'in köpeği Stella'yı öldürüp arkasından herkesi yaslı konuşturabilirler, röportajlarını izlerken herkes Jay olduğunu düşünürken mesela.

Eğer bu varsayımım doğru çıkarsa kendi dizimi yazacağım, haha. Çıkmazsa işte o zaman hürgürt şakırt çünkü her karakterini sevdiğim nadir dizilerden :(. 


The Big Bang Theory, Orphan Black ve Parks and Recreation da sıradaki dizilerim olacak ikisi bitti diğerinin son sezonuymuş yine sanırım. Ben de geriden gelerek bitireceğim bu çok sevdiğim 4 diziyi. 


Hayatımdan bir dönem kapanıyor gibi hissediyorum, ikisiyle kaç sezondur haşır neşirim, bir nevi benim zamanımın çok güzel komedi dizileri ve onları izlerken zaman geçti ben de büyüdüm. Yokluklarına alışmak zor olacak :(. 

2018 filmlerini izlemeye çalışıyorum buldukça. Sizin bu sene mutlaka izle dediğiniz filmler ne? Bir de nereden izliyorsunuz merak ediyorum.

Eric Rohmer ve Alfred Hitchcock'un bir sürü filmini izledim yine. Rohmer yazısı hazır, Hitchcock'a özel bir atıştırmalık düşünüyorum ama emin değilim. Ne dersiniz?

Kitap okuyamıyorum. Uzun süredir elime hangi kitabı alsam sürünüyor. Yazıyorum belki ilham gelir de elime aldığım bir kitabı bitiririm artık. Canıma sıkmaya başlayan bir süre oldu okumayalı. Kitaplardan değil tamamen benim isteksizliğimden.

Abur Cubur yazıları yazmayalı da çok oldu, güzel bir liste yapmalı.

Bu aralar kendi bloguma çok yorum ya da izlenme almasam da sizlerin yazılarını okuyup yorumlamaktan büyük keyif alıyorum. Sonbahar herkese yaramış ve ilham getirmiş. İzleme listemde yazılar sürekli değişiyor ve ben hepsine yorum yazmasam da okuyorum. Yaz rehaveti falan kalmamış çoğu kişi buralarda, mutluyum :). Hatta bazı arkadaşlarımız yazmaya döndü, birkaç blog daha var onlar da sürpriz yapıp dönse daha da güzel olur. 

Şimdilik benden bu kadar. Sizler ne alemdesiniz? Neler izliyor neler okuyorsunuz ya da neler yapmak isteyip yapamıyorsunuz? Kendinize iyi bakın, etkileşimde kalın :).

23 yorum:

  1. Bizde geçen hafta netflixe üye olduk ve dark dizisini bitirdik. sorunsuz dizi ve film seyretmek güzel oluyor. yoksa internette kota dolunca çok sorun oluyordu. benim blogta sağda sinema kategorisini seçip izlediğim filmlere bakabilirsin. beğendiklerimi yazdım hep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dark benim de izleme listemde ama yeni sezonu gelince başlarım artık :).

      Bakarım tabi teşekkürler :).

      Sil
  2. Gulmeye ihtiyacimix olan bu günlerde izlememiz iyi olur.
    Teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modern Family ve The Big Bang Theory çok güzel komedi dizileri, zaten sezon sayısı da bunu destekler nitelikte. İkisini de gülerek keyifle izliyorum :).

      Sana da keyifli seyirler olur umarım :).

      Sil
  3. ay rohmer aşkım yaaa :) bakalım en çok hangilerini sevdiiin :) hangi hikayelerii :) how ı met de benim için öyle big bang gibin :)filmleri nerden bulursam ordan izliyom. mesela, tam film izle den. iyi bir yöntem de var bak. altyazı org var süfer site. ordan filmi indirip, ne filmler var orda mikemmel, altyazıyı da indirip filme gömüyon, mükemmel görüntü felan yanii. dizilerle başa çıkmak çok zor. peaky blinders bu yıl en sevdiğimdi, en iyi dizi seçildi, power, oa, blacklist de bu yıl sevdiğim dizilerden. 2018 filmleri, bir düşünmem lazım çok var yaaa :)

    YanıtlaSil
  4. valla, ayin (hereditiary) iyi bir korku filmi idi :)

    YanıtlaSil
  5. loveless da fena diildi. love simon var henüz izlemedims :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deepcim,

      Loveless izleme listemde,
      Korku sevmediğim için Hereditiary'yi izlemeyi düşünmüyorum.
      Rohmer benim de aşkım, hikayelerinden 6'lı olanı blogda, o yazıya bakmanı öneririm, en sevdiklerimi o seri içinde sıraladım :). Diğer hikaye yazım yolda :).

      The OA'yi ikidir bana öneriyorsun, vardır bunda bir hayır diyorum ve yakın zamanda izleme listeme alıyorum.

      Teşekkürler yorumun için :).

      Sil
  6. Tatlım benim, dönüş yolum uzun sürdüğünden epeydir uğrayamadım buralara.. Yazılarını biriktirip okumak da ayrı zevk veriyor..

    Bu yaz izlediklerimden Castle Rock öneririm sana dizi olarak, Humans 3 sezon hatta 3. sezon yeni bitti baya iyidi, onu indirerek izledik :) Oldukça karanlık ama bence on numara beş yıldız bir dizi Sharp Objects. Black Mirror izlemediysen onu da tavsiye ederim, her bölümü çok kaliteli. Hem her bölüm birbirinden de farklı.

    Ama genelde netflix ve digiturkten izliyorum. Aklıma bunlar geldi.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin <3 :).

      Castle Rock ve Humans'a bakayım. Sharp Objects izleme listemde bayadır. Black Mirror severim, son sezonu izlemedim daha.

      Teşekkür ederim tatlım, sevgiler :).

      Sil
  7. Yıllardır takip ettiğim dizilerin bitmesi beni de çok üzüyor, yakın bir arkadaşıma veda ediyor gibi hissediyorum. :/ Sonbaharın gelmesi ve akademik dönemin başlamasıyla kendime geldim, okuma performansım bile mevsimin ilk ayından eski haline döndü gibi, çok mutluyumm :D Sonbaharda okumak da izlemek de daha keyifli bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel kitap yazıları bizi bekliyor öyleyse, ne güzel :).

      Gerçekten öyle, ben de çok üzülüyorum. 10 12 sezondur aralıksız severek takip ediyorsun, sonra bir anda bitiveriyor :(.

      Sonbaharda tadı başka gerçekten, ama buralarda öğlenleri hala çok çok sıcak. Biraz sabaha karşı hissediyorum baharı.

      Sil
  8. Toplanıyor blog alemi, okullar açıldı, hava serinledi. Güzel öneriler geliyori hissediyorum. Başladı bile yeni sezon dizi, kitap tavsiyeleri. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  9. big bang theory çok zamansız bir dizi bence, sıkıldıkça baştan açıp açıp izlenebilir, üzülme emi :)

    havalar iğrenç soğudu buralarda, artık depresyon hırkamı çıkaracağım. krem rengi bol triko yer yer tülermiş :) yaz insanıyım, şu ara depresyona girip takriben mayıs'ta falan çıkmayı düşünüyorum :(

    dizilerden dolayı ben de kitaplardan uzaklaştım. bu ay kendime 4 film, 4 kitap, 6 yazı hedefi koydum bakalım. ivme kazanmaya çalışıyorum, hava da müsait :) İzlemek istediğim birkaç dizi var ama aşırı vakit alıyor. Bu ay onlara bir ara vereyim diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada Modern Family ve Black Mirror'ı listeme aldım, ilerleyen aylarda artık :)

      Sil
    2. Benim hüznüm belki de yaşlandığımı hissediyor olmam o dizileri izlerken geçirdiğim zamanlar, anılarım :).

      Bizde daha yeni yeni serinlik hissediliyor çok mutluyum, o bunaltıcı sıcaklar geçiyor artık sanırım :). Her mevsimi sevsem de değişiklik iyi geliyor :).

      Kitaplar Brautigan sayesinde arttı biraz ama yine de çok az. Kısa dizileri o yüzden seviyorum işte başladım derken bitiveriyor. Sharp Objects bir saat olunca ona da başlayamadım daha.

      Keyifli seyirler olsun :).

      Sil
  10. Modern Family dizisini ben de çok özledim, senin gibi bende hangi bölümde kaldığımı anımsamıyorum. Netflix belgeselleri aklıma başımdan almış olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sezonu hatırlamasam daha çok arardım ama imdb'den en son hatırladığın sezona bakıp bölümleri inceleyebilirsin daha kolay oluyor bulması :).

      Ben yazılarını okuyorum yorum yapmasam da çok ilginç belgeseller yazıyorsun. Belgesellerle pek aram olmasa da birkaç tanesini gözüme kestirdim :).

      Sil
    2. Yorumladığım belgeselleri eğer sende izlersen yorumlarını öğrenmek isterim. Bloğumu okumana sevindim (: Belgesellerden ve kitaplardan fırsat yaratırsam filmlere dönüş yapacağım. Katkıları ve eleştirileri her zaman duymak isterim.

      Sil
  11. Modern Family'i izlemeyi ben de çok istiyorum ama çok fazla yarım dizim var. Önce onları azaltmak istiyorum.

    Big Bang'i izlemek güzeldi ama ben dizinin fazla uzatıldığını düşünenlerdenim. Bence birkaç sezon önce bile bitebilirdi.

    Hitchcock derlemesi çok güzel olur. Kendisi en sevdiğim yönetmenlerden. Truffaut röportajını okuyacağım ama öncesinde izleyebildiğim kadar filmini izlemek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modern Family uzun bir dizi gerçekten, hemen başlanıp bitirilmiyor ama çok tatlı ve 20 dakikalık bölümleri var.

      Hitchcock'u ben de çok seviyorum, bir atıştırmalık yazayım o zaman :).

      Sil