21 Ağustos 2014 Perşembe

Son Keşifler #1

Evet, son zamanlarda yaklaşık son 4 ayda keşfettiğim, üst üste, bıkmadan dinlediğim şarkıların bir listesi var aşağıda. Çoğunun soundcloud'da yaptığım listelerde aynı tema da dinleyebilirsiniz, beğendiğiniz olursa listeye yönlendiririm, yoksa da yaparız canınız sağolsun :). Yani buradakiler bir nevi tanıtım da diyebiliriz. Biraz videolu uzun bir liste sıkılmayın hemen. Hem belki de aralarında sizinde tiryakisi olacağınız şarkılar vardır, o yüzden dikkat. Hazırsanız başlayalım :)

1. Sondan başlamak gerekirse, Youtube  benzer şarkıları yana koyuyor ya o ben de çok işe yarıyor, işte bu da sonuncusu. Bu ara en çok bu şarkıyı dinliyorum. Henüz bir listeye ait değil ama yakında indie pop geliyor :).




2. Bu yaz hiç tv izlemedim desem yeri ama kırk yılda bi açtım, gece e2 ve cnbc-e de kesin güzel bi şey vardır derken karşıma Solange konseri çıktı. Dansına, müziğine bayıldım. İlk şarkıyı bulmamın da sebebidir ayrıca. R&B listesi de yakında.





3. İtalyan bir arkadaşımın önerisiyle.




4. Yeni bir şarkı olmamasına rağmen benim geç sevdiklerimden.



5. Ve işte her dinleyenin istisnasız sevdiği şarkı. Hala dinlemediyseniz tanıştırayım, Another Love - Tom Odell.




6. Çok sevdiğim bir arkadaşımın önerisiyle., Baya aylarca dinledim. Bu remix ama orijinali de remix kadar güzel. Bi bakın derim. Orijinalini aratmayan remix listesi de yakında :)





7. Yine bi Youtube da ordan oraya atlarken keşfedildi, müziği hoş.



8. Çok güzel bir Fransız blogundan dinleyip, beğendiğim bir şarkı. Eminim size de tanıdık gelecektir. Böyle kısacık Fransız şarkılarına da bayılıyorum <3. Önerilere açığım :)



9. Depeche Mode'u çok seviyorum, bu şarkıyı da biliyordum ama Fatih Akın, Duvara Karşı izledikten sonra o dönem sürekli dinledim.


10. Yine youtube meselesi, kısacık bu şarkıyı ve diğer kısa şarkıları buradan dinleyebilirsiniz.


11. Onlar kendini biliyor zaten.



12. Bubituzak yazısı olacak ama onların en çok üst üste dinlediğim şarkısı Bugün Dünya Tersine Dönüyor şarkısı ama bilemediğim nedenle yükleyemedim ben de ikinci en çok dinlediğimi paylaştım, beğenirseniz bu ve bunun gibileri burada.


13. Gaye Su Akyol' un son albümü çok güzel Develerle Yaşıyorum bir de bu şarkı en çok sevdiklerimden. Seni Görmem İmkansız projesi de bitmemiştir umarım.


14. Hala Xavier Dolan izlememiş olmama rağmen, onun sayesinde öğrendiğim bu şarkı gerçekten güzel. Grubun Heartbeats şarkısı güzel, coverı da güzel, coverlar da burada.


15. Yine indie pop, yakında listesi olacak.


16. Süper sözler, müzik ve ses. Benzer sesler ve müzikler için tık tık.


17. Çok sevdiğim Bir Baba İndie sitesinden keşfettiğim grup Half Moon Circle ve en güzel şarkıları Full Circle.


18. Ben yine bağımsız bir film izlerken (Drinking Buddies) kulağıma harika tınılar ulaşır, şu zamana kadar bağımlısı olurum. Bu listenin fikir anasıdır.



19. Youtube meselesinin ürünüdür.Yukarıdaki güzellik başka güzelliklere sebep olmuştur. Bu şarkı gibi.


20. Bbc live lounge sayesinde güzel coverlar keşfettim işte en beğendiklerimden.


21. Buradan da dinleyebileceğiniz, güzel Fleet Foxes şarkısı.


22. Iggy Azalea şu aralar en çok dinlediklerimden. Black Widow güzel ama ben Work'ü paylaşayım. Bütün gün "work,work,work" diye beynimde çınladığı için sesi, ayrıca geç sevdiklerimdendir. Burada da taptaze hip hop playlisti :).




Buraya kadar geldiyseniz önce koca bir alkış ve teşekkür dediğim kadar uzunmuş dimi? :) Sonra da nasıl buldunuz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder