3 Şubat 2018 Cumartesi

Abur Cubur #42 (Yeni Çıkanlar)

Çok sevdiğimiz isimler bu aralar single, ep ya da albüm çıkarmış ama nedense en çok single :). Ben de beğendiklerimden bir derleme yaptım, bakalım hangileri sizin favoriniz olacak, yorumlarınızı merakla bekliyorum :).

Justin Timberlake de albüm çıkarmış, şöyle bir göz attım sadece, tam dinleyemedim.  Lykke Li'nin yeni teklisinde nakarattaki hamle pek hoşuma gitmedi, başlangıç hoşuma gitse de. Müzikle kalın :).

1. Mabel Matiz - Öyle Kolaysa


2. Rhye - Song For You


3. James Blake - If The Car Beside You Moves Ahead


4. Sevdaliza - Soul Syncable


5. Belle and Sebastian - Cornflakes (son epde favorim bu  ama videosu yok The Same Star da iyi.)



6. MGMT - Hand It Over


7. Soko - Diabolo Menthe


8. Hibou - Fall Into


9. Rosemary and Garlic - The Kingfisher


10. Burcu Tatlıses - Geyikli Masallar

23 yorum:

  1. Mabel diyorum ve susuyorum. Çıtayı daha ne kadar yükseltecek kim bilir.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ilk çıktığından beri sürekli dinliyorum, bayıldım ben ya <3<3<3.

      Sil
  2. Ohhh ne güzel bir liste bu. Dinle dinle tekrar dinle :)

    YanıtlaSil
  3. Müzik listesi çok güzel olmuş.. Mabel Matizi çok seviyorum bu şarkısını ilk defa burada dinledim ve bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :). Matiz'in bu şarkısı gerçekten harika :).

      Sil
  4. Hepsinden çok Rosemary and Garlic - The Kingfisher'i sevdim❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman diğer şarkılarını da dinlemeni öneririm, çok güzel bir grup <3

      Sil
  5. oleeeey en sevdiğim şey şarkılaar. soko seviyom bi deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sokoya ben de bayılıyorum hatta sana başka bir öneri yapayım bu şarkı Yves Simon’un coverı o da şarkıyı 1977 yapımı aynı adlı film için yapmış. Filmi de izle çok tatlı bir kaming eyç filmi 😂😊

      Sil
    2. peppermint soda adlı film diy mii. nerden izlicem söleseneee nette bulamadııım :)

      Sil
  6. Mabel hariç diğerlerini bilmiyordum, güzel bir liste olmuş. Paylaşımınız için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. Mabel'in bu şarkısını ilk defa dün dinledim ve tekrar ede ede duruyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de aynı hastalığa yakalandık, kurtulamıyoruz :).

      Sil
  8. Mabel Matiz'in şarkısını çok beğendim bende durmadan dinliyorum :) Sanki eski nostojik melodiler enstrümanlar var ondan da ayrı bir hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bağımlılık yapıyor durduramıyoruz cidden, o giriş müziği özellikle onu bana da hissettiriyor, benim de çok hoşuma gitti :).

      Sil
  9. wow harika bir seçki olmuş yine, yeni çıkanları takip etmek artık daha kolay senin sayende:)) eline sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Yarın hepsini dinlerim ne güzel :)

    YanıtlaSil
  11. Öneriler için teşekkürler Öneri Makinesi! Burcu Tatlıses'in sesini sevdiğimi de söylemeden geçemeyeceğim. :)
    Ben de küçük bir öneri yapayım o halde: Neden - Candan Erçetin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim İremcim <3. Burcu Tatlıses adı gibi bir sese sahip gerçekten :).

      O şarkıyı bilirim de severim de, teşekkür ederim <3.

      Sil