10 Şubat 2018 Cumartesi

Atıştırmalık #35 (Sleepless in Seattle, Diabolo Menthe, Blow-Up)

Sleepless in Seattle - Nora Ephron (1993)



Ayy uykumu getirdi, adı ile tezat olarak. Çok sıkıcıydı ve spoylır veriyorum baş roldeki iki aşık filmin sonunda sadece bir araya geliyorlar. Hiç sevmedim. Meg Ryan filmlerini sevmeme rağmen :/. Cık, sıradaki.

Diabolo Menthe - Diane Kurys (1977)



70'lerde Fransa ve ben bu ikilinin uyumunu çok seviyorum hele bir de işin içine güzel bir mizah girerse. Bu filmde de iki kız kardeşin bir yaz tatilinden diğerine geçen zamanda yaşadıkları var ama mekan, dekor, müzikler falan harika. Çok tatlı film. Lütfen bu tarz filmler biliyorsanız bana önerin. 70'lerde çekilen her komedi içerikli filmi önerebilirsiniz, bayılıyorum :).

Blow Up - Michelangelo Antonioni (1966)



Deeptone'un profil resmi ile özdeşleşmiş film. Orada sürekli görünce izleyeyim izleyeyim diyordum geçen izledim sonunda ve sevdim. Yönetmenin filmlerini izlemişliğim var, zaten tanıyordum. Bu film de güzeldi, önerilir :).

Bir atıştırmalığın daha sonuna geldik, diğeri yolda hem de kitap önerim de olacak onun içinde :). Siz neler atıştırıyorsunuz en çok; kitap, film veya dizi? Benimle paylaşın, sanatla kalın :).

8 yorum:

  1. Ayy bilmiyorum çok sıktı beni, belki sen seversin :). Yine aynı oyuncuların You've Got Mail var bak onu daha çok sevdim ben :).

    YanıtlaSil
  2. Hiç bilmediğim filmlermiş 😉

    YanıtlaSil
  3. Oneriii phantom thread dusmus internete izledin mi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok izlemedim, izleyeyim şimdi hemen, çok mu güzel?

      Sil
    2. Cok bekleniyordu. Ben paul thomas anderson filmlerini cok severim o yuzden buyuk merakla izledim. Ama sanki denildigi kadar yok gibi geldi. Senin dusuncelerini de merak ediyorum.

      Sil
  4. Blow-up ne güzel filmdir değil mi?

    Ben de bu aralar biliyorsun harıl harıl Oscar filmlerini izlemeye çalışıyorum. Bir de La Casa de Papel'e başladım. Onu bitirme gayretlerindeyim. 🐙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen güzel film :).

      Ben bayadır dizi izlemiyorum biliyor musun, genelde zamanımı filmlere veriyorum. Nasıl o dizi, güzel mi peki?

      Sil