12 Ağustos 2017 Cumartesi

Sevgili Güllük #44 (Birkaç Hadise)


- Blogumuzda 4 kitap hediyeli çekilişimiz var, hala katılmadıysanz bekleriz :).

Öneri Makinesi 4 Yaşında!

- Sağ üst köşede yeni anketimiz başlamıştır, yüksek katılımınızı bekleriz efenim :).

Öneri Makinesi En Çok Ne Önersin? --------->>>>>>>

- Güzel listeler gelecek ama önce dinlenme önce telefon  :). Yavaş yavaş, şimdilik idare edebileceğiniz listeler :))

Film Listeleri
Müzik Listeleri
Dizi Listeleri
Kitap Listeleri

Şimdilik bu kadar. Siz de ne var ne yok, nasıl geçiyor günler? Beni hiç sormayın, kendime gelmeye çalışıyorum, yorgunum. Yapacak çok yapacak hiç bir şey yok. Karışık ruh halleri :). Bu aralar en çok dinlediğim şarkı ile yarın Pazar Altılısı'nda görüşmek üzere :). Güzellikle kalın :)


Tom Waits - Hope I don't fall in love with you

14 yorum:

  1. Önerilerin hepsine yakında bakacağım yaşasın öneri öneri öneri :)
    İyi valla ne olsun bu yaz klasiklerden okuyup bol bol anime izleyip uzakdoğu/klasik dinlemeye devam.Sıcak yaa burası.
    Öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burası da çok sıcak :). Ohh ne güzel bol bol oku izle :). Süper süper :).

      Sil
  2. Anketi yaptım.Listelerin bazılarına göz atabildim.Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, teşekkürler güzel yorumun için :).

      Sil
  3. Listelere göz attım ve gerçekten çok güzel şeyler vaaar :)

    YanıtlaSil
  4. Şu anket işini çok seviyorum! ^_^ Liste tarzı paylaşımları seviyorum, söylemeden geçemeyeceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anket iyi oluyor değil mi :). Ben de seviyorum özellikle katılım bol olunca :).

      Sil
  5. blogdan uzak kaldım şu sıralar ama döner dönmez listelerine bakacağım :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de ne kitap okuyabiliyorum bu aralar ne bloga yazı yazabiliyorum. Umarım bu hafta bir şeyler yapabilirim.

    Scrubs izliyorum eşimle. O zaten bitirmiş, ben yeni başladım. 4.sezona geldik. Arka arkaya bölüm izlemeyi özlemişim. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni yazını okudum okudum, devamını bekliyoruz :).

      Scrubs'a ben bir iki kere başladım sonra unuttum bir şey oldu :). Keyifli seyirler sizlere :).

      Sil
  7. Takip ettim. Bloğunuzu. Hocam Bende izle butonunu siteme yeni koydum. Sitemi ziyaret edince izle takip et demeyi unutmayınız. İyi Bloglamalar

    nuriozzkan.com

    YanıtlaSil