18 Ağustos 2017 Cuma

Sevgili Güllük #45 (Sen de herkes gibisin Eganba, yeni keşif bloglar ve şarkılar)



Sevgili Eganba,

Her yerde övdüğüm, hızlı kargosu ve kitaplarla gönderdiği küçük hediyelerle mutlu eden eganbadan bir hüsran. Güvendiğim dağlara karlar yağdı :(. 15 Ağustos'ta verdiğim 9 kitaplık siparişin 8 kitabı paketleniyor, bir tanesi temin aşamasında üç gündür. Bugün mail alıyorum kendilerinden iki günde temin yazan kitabın ön siparişinin 21 Ağustos olarak değiştirildiğini ve üç gün sonra gelen maille bunu bildirdiklerini. Zaten her zaman neredeyse gününde kargoya giden kitapların bu sefer hala paketlenmesi beni işkillendirdi dedim herhalde iki gün temin yazıyor hepsini gönderecekler, onu bekliyorlar ama kitaba bakmamla ön sipariş 21.08 diye değiştirmişler çoktan. Ee eganba şimdi senin diğer sitelerden ne farkın kaldı? Hızlı gönderim yapmanı her yerde öven ve tavsiye eden beni alışverişten soğuttun. Bari bir kitap için sekiz kitabı bekletme gönder, onları da göndermiyor bekletiyor. Beğenmediğimi söylediğim siteler bile geç kargoya verse ikiye bölüp gönderiyor sen geri kalan kitapları kaç gündür bekletiyorsun. Yakışmadı. Bu gidişle o kitap için diğer kitapları da daha çok bekleyeceğim anlayacağınız. Hep bana mı denk geliyor böyle şeyler, bilmiyorum. Valla hevesle alıyorsun sonra hüsran. İyisine iyi kötüsüne kötü, eganba böyle bir durumda kriz yönetimi yapamadı ya da usulleri böyle. Senin de pek farkın yokmuş diğer sitelerden Eganba ya da ben gözümde büyütmüşüm, sana bir şiirle cevap vermek istiyorum, yani bence artık sen de herkes gibisin. 


Yeni keşfedilen bloglar

Bu aralar yeni bloglar keşfediyorum ve içinden çıkamıyorum :). Bazen öyle bloglara denk geldim ki yerli yabancı blog gibi blog diyorum :). Eskiler darılmasın tabi ki :). Sizler zaten benim canımsınız canım. Bir de güzel bloglar keşfedince mutlu oldum, habire eski yazılarını karıştırıyor bazen yorum yapıyor bazen sadece geziniyorum mutlu mutlu. Bu aralar suyuna düştüm gerçekten çok mutluyum bu konuda.


Yeni gruplar, şarkılar

Tabi gruplar ya da şarkılar yeni değil ama benim son keşiflerim olduğundan bana yeniler :). Şimdi hepsini paylaşmak vardı da içimden yazmak gelmiyor bir de biraz bana kalsınlar ben doyuncaya kadar dinleyeyim istiyorum :). Bencillik dimi ama yapacak bir şey yok :). Yine de bir ara paylaşırım kesin, abur cubura da ara verdik baya.


Milka Tucum bitti, stoklar tükendi arkadaşlar ve hayat ışığım söndü resmen :(. Herkes kitap alışverişi yazısı yazarken ben süt dökmüş kedi yavrusu misali okuyorum yazılarınızı. Eganba yaktı beni ama diğer alışverişimin ilk kısmı yolda. Tesadüfün böylesi ama onlar geç gönderdi yine (aynı gün verdim) ama geç olmasına rağmen ikiye bölmüş ve öbürü temin durumunda, yakında gelir. Hatta beğenmediğimi söylediğim site hafta sonuna girmeden kargoyu vermiş, bekletmemiş. Üç kitap aldım düşünün ikisi geliyor, diğer üç buçukluk kitap için bekletmiyor gönderiyorlar o da yakında gelir ya da iptal olur. Gerçi o da iptal olursa haber bile vermez yani al birini vur ötekine :). Yine de o da gelecek gibi yoksa direkt iptal ederlerdi o da pazartesi temin olur gibime geliyor. Yok bulamadım o ideal kitap alışveriş yapacağım sitemi. İndirim olsa kargosu problem olur kargosu olmasa o kadar alışveriş yaparsın çöp göndermez, öbürü hediye gönderir indirimi olmaz, indirimi olur hasarlı gönderir. Kavanozların dibi göründü çörek otu ve susam sam sam sam.....

Benden de bu kadarsam. İki mutlu iki mutsuz bazı güncellemeler ve ben. Telefonum gelirse bu geç gelen kitap alışverişlerini hikaye dizisi olarak yayınlarım. Gerçi hevesim kaçtı o da pek içimden gelmiyor. En erken kargo pazartesi gelir, diğerleri tahminen pazartesi en iyi ihtimal yola çıksa buraya gelmeleri iki üç gün kargonun keyfine göre değişebiliyor bazen, telefonun da gelmediğini düşünürsek ada sahillerinde bekliyor yollarını gözlüyor kendime kitap sitesi istiyorum. Sağlıcakla kalınız efem. İçimi döktüm biraz kusura bakmayın, esenlikler dilerim :).

Şu şarkıyı dinlerken okumanızı isterdim de yazının sonuna geldik, şimdi dinleyin de yazının etkisi sürsün bari :). Ya da sürmesin sadece şarkının keyfini sürün.

12 yorum:

  1. ay dur aklıma ne geldii. sen benim kitabı geri yolladın mı idefikse. yayınevine sordum. senin sipariş geldiğinde depoda yokmuş o anda ellerinde, ofiste duranı vermişler, yıpranmış demek ki orda. sen idefikse gönderirsen geri sana iyisini gönderirler yaniii :)

    YanıtlaSil
  2. Üzüldüm kargo gecikmesine... Bazen insanın hevesi kaçıyor ve tamiri mümkün olmuyor işte. Umarım sağ salim ulaşır kitapların eline

    Yeni keşif blogları paylaşsana bizimle! Sen beğendiğine göre güzel bloglardır bence. Merakla bekliyorum.

    *En kısa zamanda Milka Tucu'yu deneyeceğim. Tatlı-tuzlu karışımı severim çünkü 💋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sibelynka ama durum böyle, maalesef yapacak bir şey yok :(.

      Çok teşekkürler yorumun için ama hiç paylaşmadım blog önerisi yakın zamanda da paylaşmam gibi :/.

      Milka tuc tam senlik o zaman, ben de bir arkadaş sayesinde denedim ilk yanlış hatırlamıyorsam, tatlı tuzlu dengesi o kadar iyi ki dil tuzu tadınca tatlıdan daha çok zevk alır ya keklere, pastalara tuz koyarlar aynen o biçim, enfes bir tadı var enfes <3. Ay canım çekti anlatırken gece gece :):).

      Sil
  3. üzüldüm, zaman zaman yaşanıyor bu tür şeyler; ben de yaşamıştım bir zamanlar da, zorunlu kalmadıkça bazı sitelerden alışveriş yapmıyorum artık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, maalesef genelde de benim başıma geliyor :(.

      Sil
  4. Ahh kıyamam, tuc'lu milka göndereyim sana ben burdan :) dün markette gördüm.. Üzülme gelir kargon bence. Dediğin siteyi hiç duymamıştım. idefix, ilknokta ve kitapyurdunu biliyorum sadece. Onlarda da çok problem yaşamadım açıkçası. Kitabevi'nden almaya bayılırdım ama aradaki fark dudak uçuklatan cinsten. Neden böyle oldu bilmem. Yani kısacası sıkma canını, müzik bomba. Aburcubur serini de bekliyorum.. Bu arada çok iyi yabancı bloglar var değil mi? ben de gözümü alamıyorum bazı fotoğraflardan!! İlham verici :) Öperim şimdilik, mutlu haftasonları ♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok tatlısın, valla mutlu ettin yorumunla :).

      KArgo gelir de işte keşke hemen gelse hevesimi kursağımda bırakmasaydı :(.

      Maalesef kitap okuyanlar olarak en uygun seçeneğe bakmak durumunda kalıyoruz. Daha çok okumak için :).

      Şarkıyı beğenmene sevindim :). Evet çok güzel yabancı bloglar var, özellikle denk geldiklerimden Avrupa merkezli olanlar başka güzel sanki :). Senin de sayende çok blog tanıdım, yayınlarında paylaştığın <3

      Abur cuburu ben de bekliyorum bakalım ne zaman çıkacak şöyle içime sinen bir liste :).

      Öptüm çok çok, mutluluklar, sevgiler :).

      Sil
  5. Kullandığın gifler çok tatlı, söylemeden geçemeyeceğim! ^_^ Okuoku'yu tavsiye edebilirim sana, şu anda en sevdiğim kitap alışverişi sitesi. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, üzerilerine tıklayarak kaynaklarına ulaşabilirsin :).

      Okuoku hesabım var ama hiç alışveriş yapmadım, denemek lazım :).

      Sil
  6. Yeni, güzel bloglar keşfetmek insanı çok mutlu ediyor. Bugün bir kitap blogu keşfettim, arka arkaya 10-15 yazısını okumuşumdur. Belki senin de ilgini çeker: http://kitapnot.blogspot.com.tr/

    Şarkı çok güzelmiş. Fransızcanın ahengine bayılıyorum. Keşke konuşabilseydim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzel hemen koşuyorum :). Teşekkürler paylaştığın için :).

      Ben de çok istiyorum konuşmak ancak şarkılarda sözlerini ezberlersem :).

      Sil