1 Ağustos 2017 Salı

Sinema Güzeldir #5 (Valerian ve Bin Gezegen İmparatorluğu)

Şimdi aklımda birkaç film daha var da gitmeyi düşündüğüm ben bunu taze taze yazayım hem belki gidemem, bekletmeyeyim zira bu film izlenirse bir tek sinemada izlenir, evinizde sinema sistemi varsa bilemem de tamamen görsellik üzerine kurulu bir film çünkü. Ben yorum yapmak istemedim kısa kısa notlar düşeceğim. Bu sefer de böyle olsun, canım böyle anlatmak istedi :).



- Cara'cım Delevigne'cım sen kimden torpillisin de baş rolleri kapıyorsun. Kankan Riri'n de var ohh değmeyin keyfine. Yine de çok gözüme batmadı zira o kadar yoğun bir film ki oyunculuk ikinci belki de üçüncü planda. Yine de beklediğim kadar kötü değil, idare ederdi.

- Yine sözde dikkat etmeme rağmen dublajlı filme girdim ve yok olmuyor sevemiyorum dublajı :(.

- Dehaan'ı severim, soğuk sempatik bir kardeşimiz.

- Luc Besson olduğunu gözümüze sokulan sevgi temalı konuşmadan anladık bir tek de sen iş bilen adamsın alttan da verebilirdin yani mesajını.

- Filmde bana en çok Star Wars'u hatırlatan sahne Cara'nın güzel bir kıyafet giydirilip bir yaratığa yem olmasıydı bknz. Prenses Leia, onun dışında da birkaç yerde aklıma geldi de şu an hatırlamıyorum.

- Gereksiz uzundu, biraz daha kırpılabilirdi bazı yerler.

- Rihanna var ya bebek gibi, çok güzel bir şovu var filmde, karakterini de sevdim. Bu kız nasıl böyle bebek suratlı, normalde şarkılarını dinlerim ama fanı değilim yine de çok bebeksiydi bu filmde.

- Müzikler çok güzeldi, sevdim.

- O kadar çok bilgisayar ürünü var ki filmde yani nasıl desem ne yorum yapsam bilemiyorum.

- Clive Owen nasıl yaşlanmış ama rolünü de çok güzel oynamış. Baktıkça aklıma "Children of Men" geliyor, sonra bu filme bakıyorum nasıl itici bir karakteri oynuyor. Güzel oyuncu :).

- Ethan Hawke da bilim kurguya bayılıyor, konuk olarak vardı kendisi bir göründü kayboldu. Seviyorum kendisini <3.

-  Görsellik güzel diyebiliriz aslında ama ben bunca karmaşayı yoğunluğu sevmem mesela o yüzden peki dedim.

- Hikaye zayıf yani, gözümüze sokulan mesajlar, sonu bilinen sahneler ne bileyim...

- Zaten yanlışlıkla dublaja girmişim iki espri yaptılar ona da gülemedim tam, yarım kaldı ağzım, yamuldu.

- Onun dışında anlatacak bir şey yok, uzay, uzay gemileri, zeki konuşan bir uzay gemisi; afacan ajanlar, askerler; paralı asker robotlar, küçük haberci çıkarcı kurnaz tatlı yaratıklar, insan yiyen büyük yaratıklar, asil bir halk olan başka tür yaratıklar, her zaman kendi türünden başka kimseyi düşünmeyen ben merkezci insan yaratıklar, sanatçı ruhlu bukalemun yaratıklar, biraz görsellik biraz daha görsellik öyle bir film işte.

23 yorum:

  1. Çok güzel bir öneri, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Hahaha! Ne eğlendim okurken ama :D Cara' nın baba torpili var gerçekten. Çok duyuruldu, çok reklam aldı bu film Cara ve Rihanna sağolsun, insan merak ediyor doğrusu.. Arada kaldım ama muhtemelen izlerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle izle en iyisi kendin karar vermek :). Çok teşekkürler ben de eğlendim yazarken :).

      O reklamı ben de fark ettim de etmemeye çalışıyorum :).

      Sil
  3. İzlemediysen vizyondaki atomic blonde filmini öneririm. Oldukça sürükleyici bir filmdi. izlemesi de keyifliydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kez olumlu bir yorum gördüm biliyor musun, benim de izleyesim vardı bu yorum iyi oldu yani :). Theron'u da severim zaten ama nedense film pek beğenilmemiş gidip bir bakmak lazım :). Teşekkürler :).

      Sil
  4. Rihanna'nın oyunculuğunu gerçekten çok merak ediyorum :) Bu arada bu şekilde yorumlaman çok hoş olmuş ^_^ Listeye ekliyorum filmi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani açıkçası filmi pek beğenmedim ama en iyisi her zaman kendin izleyip karar vermen :). Bakalım sen nasıl bulacaksın :). Rihanna'nın çok bir rolü yok aslında o da konuk gibi :).

      Teşekkür ederim <3

      Sil
  5. Uzaylı filmler hoşuma gidiyor, tabii Star Wars'ı hiçbirine değişmem de. Ama bunda Galaksinin Koruyucularındaki eğlenceyi alamadım fragmanı izlerken. Ama televizyonda izlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Galaksinin Koruyucularını da sevmemiştim :). Star Wars güzeldir ama :).

      Sil
  6. bu yaz iyi izliyon seeen :)

    YanıtlaSil
  7. Bilim kurgu benim icin hep sallantida olan bir tur. Sevdiklerim kadar ilgimi cekmeyenlerde cok. Su siralar deli gibi polisiyeye sardim. Film, dizi, kitap... Hepsinde fildir fildir katil kovaliyorum. Dublajli filmi ben de hic sevmem. İskencenin en buyugu resmen. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bilim kurgu severim, iyisini daha çok severim :).

      Haha, ne güzel ya polisiye severim ben güzel olur öyle :).

      Dublaj gerçekten fena ya, bir kere orijinale alışınca çok sıkıntı :(.

      Sil
  8. Dublajlı film tam bir katliam. Hem film için hem izleyiciler için. Eğlenceli bir yazı olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy sorma ya geçen sefer bilmeyerek girdim bu sefer sözde bakıp girdim ama yine yanlış girmişim :). Teşekkür ederim :).

      Sil
  9. fragmanını gördüm ilginçti, yazın oldukça aydınlatıcı olmuş, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :). Teşekkürler güzel yorumun için :).

      Sil
  10. Biraz görsellik biraz görsellik biraz daha görsellik :D Hikaye de olsaydı keşke,ah sinemaya gitmek istiyoruuum! ~
    Eline sağlık ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha aynen :). Git git durma hemen git, iyi geliyor :).

      Çok teşekkürler :).

      Sil
  11. Çok teşekkürler :). Cara gerçekten yükselişte, film için şarkı bile söylemiş :O. İlgini çektiyse bir şans ver belki seversin :).

    YanıtlaSil
  12. Of!Yanlışlıkla dublajlı filme girmek berbattır:) Ben de hiç sevmem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef öyle ve ben iki kere girdim bu şekilde :).

      Sil