6 Ağustos 2017 Pazar

3 Doğru 3 Yanlış (Pazar 6'lısı)

Uzun bir aradan sonra Periodic Library blogunun sahibi Esseve Rin Ağustos temalı ile Pazar Altılısı'na döndü. Ben temalara bayıldım, biri hariç hepsini yaparım gibi :). Yönetmen oluyoruz, müzik seçiyoruz çok güzel liste olmuş. Fikriniz varsa onun yayınının altına da fikirlerinizi yazabilirsiniz. Zaten telefonum hala elimde değil, hazırladığım bazı yazılar görsel eksiklikten ötürü yayınlanamıyor :), pazar altılısı iyi geldi o arada :).


Bu haftanın teması en sevdiğim Sherlockçuların ortaya çıkacağı güzel bir tema. Üç yalan üç doğru söyleyeceğim siz de hangileri bulmaya çalışacaksınız. Esseve rin ister kendinizle alakalı ister kitaplarla alakalı demiş ben de kitap görüşlerim hakkında maddeler yazacağım, blogumun sıkı takipçileri de çıksın ortaya bakalım kimler bilecek kimler bilemeyecek :). Eğlenceli bir pazar altılısı bizi bekliyor :). Bir de elimden geldiğince basitten zora doğru gideceğim :). Cevap anahtarını da çıkardım, tek tek kontrol edeceğim, hahaha :).


1. Alper Canıgüz, Yalçın Tosun okumayı çok severim, tüm kitaplarını okudum, doğru/yanlış?


2.  İkinci el kitap, sahaf, kütüphane hiç sevmem, bir kitabı ilk ben okumak isterim, doğru/yanlış?


3. Reading Challenge'larda çok başarılıyımdır, 2015'te yaptığım listemi hemen bitirdim, doğru/yanlış?


4. Kitap fuarlarına, etkinliklere gitmeyi çok severim, doğru/yanlış?


5. Çeviri şiiri çok sevmediğim gibi, normalde de türe çok hakim değilimdir, sadece bilinenler, doğru/yanlış?


6. Ekoloji, sinema veya akademik kitaplar okumayı hiç sevmem, zorunda kalırsam bakarım, doğru/yanlış?


Nasıl buldunuz? Bana çok kolay geldi :). Arada bile baksanız başlıklardan kestirebileceğiniz cevaplar sanki :). Yorumlarınızı ve tahminlerinizi merakla bekliyorum :). Edebiyatla kalın :).

27 yorum:

  1. Cevaplarım:
    1-D 2-Y 3-Y 4-D 5-D 6-Y

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız tamamen test çözen öğrenci mantığıyla yapmışım hahahaha

      Sil
    2. Hahaha, hakikatten cevap anahtarı deyince direkt o moda girildi herhalde :). Aferin çocuğum 100 assdssdsdf :)

      Sil
  2. 2-3-6 yanlış, 4 doğru, 1 ve 5'te kararsızdım ama blogda ufak bir geriye gidişle 1'in de doğru olduğunu gördüm :D
    Çok çabuk bitti ya :D

    YanıtlaSil
  3. 1-D 2-Y 3-Y 4-D 5- Emin olamadım ama bence doğrudur :D 6-Y
    Cevap anahtarını bekliyoruz :D

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar ancak bu kadar olur, Sibelynka resmen cevap anahtarını vermiş ilk yorumla :). Sizler de doğru tahmin ettiniz. Ve ben şok :) ama çok mutlu :) Süpersiniz canlarım benim <3<3<3 Çok teşekkürler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh laaaa laaa! Çok sevindim:)
      Demek biraz olsun tanımışız seni

      Sil
  5. 1-4-5}Doğru 2-3} Yanlış gibime geldi. 6.İçinse emin olamadım.Sinemayla da ilgilisiniz diye düşündüğümden belki okursunuz gibime geldi ama emin değilim tabii.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinema kitapları okumayı severim, ekoloji de :). Yani tam tamına doğru tahminler :).

      Sil
  6. D Y Y D D D sirasiyla boyle cevapladim. Sonuncudan korkuyorum bir tek. Umarim hepsini bilmisimdir. Cok guzel bir etkinlik. Pc yanimda olsaydi... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh bonheur son soruyla tam puanı kaçırdın o da yanlış olacaktı, 3 e 3 assddfdf :):) Şaka yapıyorum tabi ki sana gönülden yüz puan :). Sen de bilgisayarın gelince yap güzel bir pazar altılısı :).

      Sil
  7. Ben olayi yorum yaptiktan sonra anladim. Atsam bile tutarmis ya neyse. Benim boyle şaşkınlıklarım meşhurdur. 😁 Sagop canim. ❤

    YanıtlaSil
  8. İster istemez ilk yorumu okuduğum için cevap anahtarından haberdar oldum ^_^ Çok güzel bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. E herkes yanıtlamış bizim cevaplamamızın anlamı kalmamış ki :( Geç kaldım ey millet :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İlk yanıtlardan daha doğru cevaplar gelince ben de dayanamayıp söyledim :)

      Sil
  10. 1,5,6 gerçi 4 de olabilir ama bunda kararsızım doğru diyorum :)
    2,3,4 yanlış dedim gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 doğru 6 ise yanlıştı bir karışıklıkla sana da gönülden 100 veriyorum :).

      Sil
  11. Doğru:1, 4, 5
    Yanlış: 2, 3, 6
    Yorumlara bakmadan yazdım ama bence hepsini doğru bildim :-) Kaç aldım hocam :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yorumda cevap anahtarı çıkmış. İyi bari hepsini bilmişim :-)

      Sil
    2. Valla hocam sana da bravo, 100 bir de gönülden 100 :).

      Sil