26 Ocak 2017 Perşembe

#17 Çelınc 10 Gün

10. Asla unutmak istemediğin anın.

Hımmm, gün geçmiyor ki bir tane zor olmayan soru gelmesin :). Valla çok geniş bir soru ben daraltıyorum ve blogda unutamadığım bir anımı düşüneyim. Düşünüyorum. Sanırım beni aşırı aşırı mutlu eden yorumları unutmak istemem çünkü beni yazmaya teşvik ediyor, buraya verdiğim emeğin geri dönüşü olduğunu gösteriyor ve beni çok mutlu hissettiriyor. O yüzden blogla alakalı bu anımı unutmak istemem :).


Multitap - Battaniyem




11 yorum:

  1. Sorular insanın düşünmesine neden oluyor.Soruları ben de düşünüyorum :)Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten baya düşündürüyor :) Keşke sen de yapsaydın ya güzel olurdu :). Çok teşekkürler.

      Sil
  2. Ben de ilk defa bir challenge a katıldım. Sorular cidden düşündürüyor. Yüzde tebessüm, kafada soru işaretleri :)

    YanıtlaSil
  3. ben de şarkıyla anımı anlatayım o zaman ne zaman bu şarkıyı dinlesem aklıma zeki geliyor zekirdeek :D var ya hani eskiden alem fm deydi şimdi show radyoya geçti onun yüzünden olur olmadık yerde başlıyorum battaniyyeeem yeşil battaaaniyeem demeye :D

    YanıtlaSil
  4. Zeki Kayahan Coşkun diye bir radyocu var. Geçen yıllarda bu şarkıyı programını kapatırken kullanırmış. Programı gece bittiği için bir nevi uyuma şarkısı olmuş Battaniyem. eşimle evlenmeden önce telefon konuşmalarımızda artık kapatalım, uyuyalım demek istediğinde bu şarkıyı çalardı. Ne zaman Battaniyem'i dinlesem aklıma o günler geliyor. Bu da benim anım olsun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ya, şarkıyla herkesin anısı var iyi ki seçmişim :). Acaba bir kaydı var mıdır programdan merak ettim iyice :).

      Sil
    2. Bilmem. Youtube'a bir bak istersen.

      Sil
  5. bu çelınc daki sorular çok güzel cvplar zevkle okunuyor....

    YanıtlaSil