25 Ocak 2017 Çarşamba

#17 Çelınc 9. Gün

9.Göç etmek zorunda kalsan yaşamak için seçeceğin ülke?

Tabi zorunda olmasın isteyerek olsun. Hımm, valla seçmekte zorlanacağım bir soru daha çünkü ben her yerde yaşamak, kültürünü tanımak isterim. Aklıma birçok seçenek geliyor tek bir tane seçemem ama bir baştan başlayayım :). Eskiden beri neden bilmiyorum, İtalya'ya hiç gitmediğim halde içimde bir sıcaklık var oraya karşı ne zaman orası hakkında bir şey okusam görsem mutlu oluyorum, içimi bir sıcaklık kaplıyor. Mutfağını da çok seviyorum. Bir de diline de merakım var ders almışlığım da vardır, oraya gidip devamını getirmek isterdim, konuşmak çok güzel ve kulağıma hoş gelen bir dil. Bu nedenlerden ötürü ve en azından bu hissin kaynağını görmek güzel olurdu ama bunun dışında Avrupa'yı, Asyayı, Afrika'yı, Güney Amerika'yı, Avustralya'yı, Kuzey Amerika'yı kısaca tüm dünyayı merak ediyor, yaşamak, yaşamasam bile görmek bir süre kalmak isterim. Ülkeyi geçtim kıta kıta bahsediyorum farkındaysanız çünkü bir iki ülke yeterli cevap gelmiyor bana :).


Can Kazaz - Kırlangıçlar gibi


8 yorum:

  1. Gezmek görmek güzel. Göçmen olmak asla:) Dünya üzerinde hiç kimse vatanını terk etmek zorunda kalmasa keşke.

    YanıtlaSil
  2. İtalya'ya benim de sempatim var. Bir gün mutlaka gidip görmek istiyorum.

    Bu arada bu ayki blog performansın mükemmel. Her güne bir yazı yazmışsın. Böyle devam edersin umarım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir gün gerçek olur ikimizinki de :).

      Evet ya dimi, baya aktif olmuşum :). Zamanım olduğunda burada olmayı çok seviyorum. Bu ayki performansın da geri dönüşü güzel oldu memnunum :). Ben de umuyorum böyle aktif olmayı :).

      Sil
  3. Aslında İtalya hmm gelsin pizzalar, gitsin makarnalar. Niye aklıma gelmedi ki bu?

    YanıtlaSil
  4. İtalya şenlikli bir yer gelir bana hep :) İnsanlarının yapısından dolayı belki de.
    Güzel bir seçim ;)

    YanıtlaSil