24 Ocak 2017 Salı

#17 Çelınc 8.Gün

8. Bir dahaki hayatında kim olmak isterdin?

Şaka maka yapıyorum şu meydan okumayı düzenli olarak hem de neredeyse yarısını katettik yolun :). Bugünkü soruyu da hiç düşünmedim yazarken artık bir şeyler düşüneceğiz :)

Herhalde iyisiyle kötüsüyle sevabıyla günahıyla yine kendim olmak isterdim. Şimdi başkası uzaktan iyi hoş görünür bilmezsin derdini tasasını,davulun sesi uzaktan hoş gelir yani ve yine bilumum atasözleri :). Yine bir soruya atasözlerimizle cevap vermişim :). Neyse ben yine ben olmak isterdim herhalde ama farklı zamanlar ve mekanlar olsa fena olmaz hani :). O da madem bir daha geliyorum dünyaya yeni bir şeyler göreyim diye:). Hep aynı hep aynı :).


Athena - Kendi Yolumda


6 yorum:

  1. Ben olmak,bildiğimiz bir şey :) En risksiz olanı belkide...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım risksiz olur mu kendimi söyleyerek ne riskler alıyorum ben bile isteye 😂😂

      Sil
  2. En güzeli kendin olabilmek zaten, kendin olabilmenin hakkını verebiliyorsan tamamdır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel söylemişsin, umarım hakkını verebiliyoruzdur 😄

      Sil
  3. Bende şöyle bir düşündüm de bende kendim olmayı seçerdim gibi geliyor. Şarkıda çok uyumlu olmuş. Güzel bir challenge. Devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil