23 Ocak 2017 Pazartesi

#17 Çelınc 7. Gün

7. Eğer bir hayvan olsaydın hangisi olurdun?


Nilipek - Senden Uzakta



Kesinlikle köpek olurdum. Zaten arada düşünmüyor değilim acaba önceki hayatımda köpek miydim diye, belki de çok sevdiğimden. Sadığım, sevdim mi severim, ilgiyi severim, boğazıma düşkünüm falan filan. Bir de burada da belirteyim yıllardır aşağıda koyacağım videolardan birinde başkarakter olmak istedim, hala arada açıp izliyorum, onlarla duygulanıp sevinip bir gün onlar gibi olmanın hayalini kurup ömrümün o anının gelmesini bekliyorum :) Bence artık olmalı :). Bu video sadece örnektir bu arada, daha çok izliyorum da :)




Köpek olmasaydım da bukalemun falan olurdum kaçmak yerine olduğu yerde kalıp renk değiştirerek hedef falan şaşırtırdım, varmış da yokmuş gibi görünüp canımın istediğiyle istediğim zaman muhattap olurdum. Süper kahraman gibi gücün var daha ne olsun bir de ağırkanlı hayvanlar, bir takım üşengeçlikler, renk değiştirmelerinden belli. Dilleri de çok çok hızlı yemek konuşunda hem olduğu yerde kalıyor hem doyuyor yok böyle bir hayat. Etrafta gördü mü yemek dil hooppp dışarı zaten hızlı. Zaten dedik ya ağırkanlı pek hızlı da değil, yattığı yerden yine bir diğer süper gücü diliyle hominide gırtlak gubidi gandi yan gel yat keyfim. Keskin gözlerinden biri bir yöne bakarken diğeri başka yöne bakabiliyormuş. Bir taşla iki kuş, iki bakışa gerek yok, yine bir rahatlık bir güzellik. Hala sırları tam olarak çözülemeyen karmaşık hayvanlar, zekiler zeki olmasalar bu kadar yan gel yat üniversitesi bitirmezlerdi herhalde, armut piş ağzıma düş kolay değil yani :). Ha bir de ağaçta yaşıyorlar başka bir güzellik. Tam benlik süper hayvanlar :). Bir de böyle gözleri patlak patlak çok tatlılar, ağır ağır pıt pıt yürüyorlar :).




Bu arada benim bukalemun görüp sevmişliğim var artık ne kadar sevilebilirse :). Baya ağaç oldum kolumda, bacağımda gezindi çok tatlı bir şey böyle pıt pıt pıt tırmanıyor. Bir de benim karşılaştığım gözlerini öyle yavaş açıp kapıyordu ki çok tatlıydı aynı ben, bir üşengeçlikler tembellikler falan :). Gerçi zavallıcığı düşürdüm de neyse ki kaçmadı ve NEYSE Kİ bir şey olmadı yine de baya alıştık birbirimize :).

İşte böyle benim cevaplarım, sizinkileri de merakla okuyacağım :).


Dipnot: Fotoğrafı aşağıdaki linkten aldım, bukalemunlar hakkında da bir makale okuyabilirsiniz :). İlginç hayvanlar :).

http://www.nationalgeographic.com.tr/makale/eylul_2015/renklerin-dili/2564

10 yorum:

  1. Bukelamun güzel fikirmiş ama :))

    Üzerimde bir bukelamun düşünemedim ama :/ Tam Oytunluk bir macera ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten düşünmüyorsun bir anda oluyor 😂😂

      Sil
  2. Puppy videosuna bayıldım. Keşke bana da böyle bir süpriz yapılsa.

    YanıtlaSil
  3. 2 farklı hayvan iyimiş bu :)
    köpek ve bukelamun

    YanıtlaSil
  4. Ben panda olmak isterdim. Hem çok sevimliler hem bütün gün yatıp oyun oynuyorlar hem de nesilleri tükenme tehlikesinde diye bütün dünya üstlerine düşüyor. Çok güzel bir hayat :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da iyi bir seçenek ben karar veremiyorum geçen de koala okudum onu da olasım geldi, panda da şimdi 😄 Hayvan olsam seçenek çok karar veremedim 😄

      Sil
  5. Bukalemun iyiymiş bak, hiç aklıma gelmezdi sanırım. :D Gerçek bukalemun sevmiş olmana şaşırdım, benim hayvanlarla pek aram yok ya. :D
    Ben tarantula olmak isterdim sanırım, çok ilgimi çekiyorlar benim. Karadul da olabilir tabii. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarantula şimdilik bana çok uzak örümceklerden pek haz etmediğimden, ama uygun zaman ve mekanlarda karşılaşırsak ise neden olmasın 😄

      Sil