30 Ocak 2017 Pazartesi

#17 Çelınc 14. Gün

14. Keşke arkadaşım olsa dediğim ünlü?

Ohhh çok güzel soru geldi :). Düşünsem aralarından seçemem belki ama bu soruyu okuduğumda aklıma bir isim geldi çünkü ben büyük takipçisi olduğumdan hep komşum olsa komşum olsa diye gezen biriyim :). Kim mi? Mabel Matiz :). Ondan müthiş bir arkadaş olurdu. Multi yetenek, iyi kalpli (en azından görüğümüz kadarıyla ), çok yönlü, sanatsever, beste yapar, söz yazar, şarkı söyler,
enstrüman çalar, ilhamı bol, resim sever, şiir sever ohooo say say bitmez :). Yani keşke komşum olsa ben çat kapı gitsem bana dolma yapsa öyle bir seviyorum :). Bir de bir arkadaş çevresi var ki otomatikman çevren olur; Gaye Su Akyol, Ceylan Ertem, Cihan Mürtezaoğlu, Can Güngör, Göksel o bu şu nicesi onlarla da kanka olursun hayır olmasan uzaktan tanıdığım dersin hem de kimlere :). Valla arkadaşlıktan da öte sıkı bir komşum olarak Mabeli seçiyorum, canım Mabelim süper anlaşırız, inşallah da oluruz.


Mabel Matiz Sevmek adlı yazımdan da hala sevmediyseniz işte nedenleriniz :).


Mabel Matiz - Söylese O Ben Söyleyemem


4 yorum:

  1. En yakın arkadaşlarımdan biri de Mabel Matiz hayranı. Ben müzisyenelere hayran olamıyorum ya. Oyunculara, yönetmenlere ve yazarlara hayran olabiliyorum ama çok sevdiğim, hayranı olduğum bir müzisyen yok. Zaten laf aramızda benim müzik zevkim de yoktur :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha, o zaman normal :), ama illaki vardır bir sevdiğin canım sana öyle geliyordur :).

      Sil