18 Ocak 2017 Çarşamba

#17 Çelınc 2. Gün

Ahh ahha kendi ellerimle kendimi yaktım, ben nasıl oldu da bu challenge'a katıldım bilmiyorum, evet sorular çok güzel, okuması da çok güzel ama gel gör ki yazması çokkkk zorr. Yani önceki yazımda bir de gittim neler yazdım, düşündükçe aklıma geldi yazsana en başa büyük puntolarla üşengeçlik diye. Gerçi siz bilirsiniz benim üşengeçliğimi, merakımı ama birkaç anı anlatırdım bu konularda güzel olurdu ben neler seçtim :). Bir de benim unutkanlık ve sakarlık anılarım var ki sormayın :). Bakın soru yok ya nasıl döküldü maddeler.  Neyse sağlık olsun :). Bir daha böyle bir şey olursa artık yazacağım bunları içimde kalmasın :). Gelelim bugüne ama bugünde çokkk zor şu kaçma hakkımı kullanacaktım da vazgeçtim benim için yine çok kişisel bir soru yani sonuçta binbir türlü yolu vardır kalp kazanmanın beşten fazladır elbet ama beş tane seçmek gerek, oyunu kuralına göre oynayalım :). Zaten kastım da genel olarak tüm insanları kapsıyor özel bir durum değil ama bu sefer kaçamaklı cevaplar vermeyi umuyorum. Umarım yine yazdıktan sonra pişman olup aklıma başka şeyler gelmez :). Hadi başlayalım ama müziksiz asla 😊😊


Athena - Ses Etme



1. İyi bir insan olması

Lami cimisi yok, iyi insan olması, iyi bir kalbi olması işte. İyiliğini görürsem mesela küçük büyük fark etmez ısınırım o insana, saygı duyarım. Tabi ki dünya iyi kötü diye ayrılmıyor ve biz de beyaz siyah değiliz ve herkese göre değişir bu durum tek bir duruma iyi kötü diyemeyiz falan filan da (anladınız işte :)) ama yine de şu ölümlü dünyada iyi bir şeyler için çabalaması, iyi niyeti, iyi kalbi olması insanın beni mutlu eder. Bir de esprili ise ohh ne güzel bir insandır o :).

2. Multi yetenek/ Çok yönlü olması

Sinemayla ilgileniyor, resim yapıyor, enstrüman çalıyor, gönüllük de yapıyor, yazı da yazıyor onunla haşır neşir bununla da ilgiliyse o insanla konuşmak da arkadaş olmak da çok zevkli. Ben böyle insanlara saygı duyuyorum. İlla bir şeyler öğrenirsin bu insanlardan. Zaten genelde bu tür insanlar çok zeki olur ve ben zeki insanları çok severim. Kendi başına madde olsa olur :). Sherlock sevgimden anlamışsınızdır :)

3. Sanatla ve doğayla ilgili olması

Sanatın hiç fark etmez herhangi bir dalıyla ilgiliyse o insan benim canım, çok severim. Sanat güzeldir çünkü :).Yine aynı şekilde doğayı seviyor, ağacı, böceği, bitkileri, hayvanları seviyor değer veriyorsa o insan yine güzel insandır.

4. Pozitif biri olması

Genelde olaylara iyi yönden bakan her kötü şeyde bile iyiliği gören çabuk sinirlenmeyen böyle mutlu insanlar benim de moralimi düzeltiyor. Samimi, dürüst, pozitif insanlar beni de iyi yönde etkiliyor, güzel enerji veriyorlar bana o yüzden böyle pozitif insanlar önemli, onlar bulunması zor, nadir bulunanlardan, sahip çıkalım :).

5. İyi bir dinleyici olması

Böyle lafı ağzına tıkmayan seni dinleyen dediklerine önem veren kendisi konuştuktan sonra sen konuşurken de dinleyen dinlediği gibi değer de veren insan da benim canımdır. Dünyanın en saçma şeyini de söylesem beni canı gönülden dinliyorsa ben o insanı daha da severim :). İyi dinleyen insanın empati kurma becerisi de yüksektir bu da benim için değil hayat için önemli bir şey zaten.


Ayy yine çok zorlandım kesin aklıma başka şeyler gelecek sonradan ama yapacak bir şey yok zaten insanları sevmenin beş değil beş bin yolu vardır siz yeter ki sevmek isteyin :).

12 yorum:

  1. ayy desene ben senin kalbine girmişim :P ( özgüven tavan )

    YanıtlaSil
  2. Bir çok özelliklerim tutuyor :) Yaşıt olsaydık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşıt olmamıza ne gerek var kalp kazanmak için aşk olsun, sen de benim kalbimdesin ☺

      Sil
    2. Düşündüğüm kalp kazanmak değil ki :) Erkek ve yaşıt olmak :) Anladın sen onu :)

      Sil
  3. Hedi 2yi hallettik, 3 te ne yapacağız bakalım ahahahaaaa :))
    Bak endişe küpü oldum birden :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha olma olma, ben belki kaçma hakkımı kullanabilirim de bilemem :).

      Sil
  4. Heheheh ben bu çelınçın sorularına baktım, çok güzel ama ben bu sorulara nasıl cevap veririm diye düşündüm. Bu yüzden katılmadım :-) Çünkü katılınca bu tarz sorulara çok yaratıcı cevaplar vermek istiyorum. Sonra cevaplarımı beğenmiyorum. Senin yaptığın gibi keşke şunu yazsaydım, bunu ekleseydim diyorum.

    Bu soruya yazdığın her maddenin altına imzamı atarım.

    YanıtlaSil
  5. Sen konuş ben hep dinlerim ya. :D Dinlemeyi normalde çok severim ama senin yazılarını okumak gerçekten hoşuma gidiyor, içtenliğin ve samimiliğini çok seviyorum. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim Esmacım gece gece beni müthiş mutlu ettin, sağol ☺ Ne mutlu bana, ama emin ol duygular karşılıklı ☺

      Sil